کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت انوع ماشین لباسشویی در بازار


کد خبر : ۱۳۱۷۲یکشنبه، ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵:۰۵۵۳۳۸ بازدید

انواع ماشین‌های لباسشویی‌ خانگی که این روز‌ها در مدل‌ها و با ویژگی‌های مختلف در بازار عرضه می‌شوند به طور متوسط رنج قیمتی از یک ...
قیمت انوع ماشین لباسشویی در بازارقیمت انوع ماشین لباسشویی در بازار

انواع ماشین‌های لباسشویی‌ خانگی که این روز‌ها در مدل‌ها و با ویژگی‌های مختلف در بازار عرضه می‌شوند به طور متوسط رنج قیمتی از یک میلیون و 400 هزار تومان تا حدود پنج میلیون تومان دارند.

ماشین‌های لباسشویی بر اساس ویژگی‌هایی چون حجم، دور موتور،‌ رده انرژی که به مواردی چون مصرف برق و آب بر می‌گردد و همچنین نوع برند و گارانتی، قیمت‌های مختلفی دارند.مصرف کنندگان قبل از خرید یک دستگاه مطلوب بهتر است که از چگونگی و میزان مصرف خود آگاهی کامل داشته باشند تا دستگاهی بخرند که امکاناتش با نیاز‌هایشان سازگار باشد . از این رو توجه و شناخت برخی ویژگی‌های مهم در ماشین لباسشویی ضروری به نظر می‌رسد.

یکی از نکات مهم در خرید ماشین لباسشویی توجه به ظرفیت و میزان حجمی است که دستگاه قابلیت شست و شوی آن را دارد.

ماشین لباسشویی‌های خانگی عموما بین پنج تا هشت کیلوگرم ظرفیت دارند، هر چند برخی از ماشین‌های لباسشویی‌ خانگی تا 12 کیلوگرم هم ظرفیت دارند.

اگر به عنوان نمونه ماشین لباسشویی هشت کیلوگرم ظرفیت دارد باید نیمی از آن را به لباس و نیمی دیگر ظرفیت را به آبی که برای شست و شو نیاز است اختصاص داد.

تعداد افراد خانوار، دفعات شست و شوی لباس‌ها،‌ میزان حساسیت نسبت به تمیزی لباس‌ها و .. از جمله شاخص‌های هستند که به ظرفیت دستگاه مربوط می‌شود.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خرید ماشین لباسشویی که مصرف‌کنندگان باید به آن توجه کنند دور موتور دستگاه است که به سرعت خشک کردن لباس‌ها مربوط می‌شود. دور موتور ماشین‌های لباسشویی‌ رنج‌های مختلفی دارد. معمولا حداقل دور موتور ماشین‌های لباسشویی خانگی 600 وات و حداکثر 1600 وات است.

میزان مصرف انرژی یک ماشین لباسشویی یکی از مهمترین نکاتی است که مصرف کنندگان باید به آن توجه کنند. دستگاه هایی که دارای مصرف انرژی A و بالاتر از آن هستند میزان انرژی کمتری مصرف می‌کنند. نسل‌های جدیدتر ماشین لباسشویی‌ دارای برچسب انرژی A+++ هستند که قیمت‌های بالایی دارند و به لحاظ میزان مصرف نیز مطلوب‌تر هستند.
 

قیمت انواع ماشین لباسشویی خانگی

به عنوان نمونه ماشین لباسشویی با ظرفیت هشت کیلوگرم، دور موتور 1600 وات و رده انرژی A چهار میلیون و 450 هزار تومان قیمت دارد.

ماشین لباسشویی با ظرفیت هفت کیلوگرم دور موتور 1600 وات و رده انرژی A+++ نیز چهار میلیون و 700 هزار تومان عرضه می‌شود.

ماشین لباسشویی با ظرفیت هشت کیلوگرم، دور موتور 1400 وات و رده انرژی A+ سه میلیون و 500 هزار تومان است.

ماشین لباسشویی‌ با ظرفیت هشت کیلوگرم، دور موتور 1400 وات و رده انرژی B سه میلیون و 560 هزار تومان قیمت دارد.

همچنین ماشین لباسشویی با ظرفیت شش کیلوگرم، دور موتور 1400 وات و رده انرژی A به قیمت دو میلیون و 900 هزار تومان عرضه می‌شود.

ماشین لباسشویی با ظرفیت شش کیلوگرم، دور موتور 1200 وات و رده انرژی A نیز دو میلیون و 760 هزار تومان فروخته می‌شود.

در بین ماشین‌های لباس‌شویی‌ با قیمت کمتر، ماشین لباسشویی با ظرفیت پنج کیلوگرم، دور موتور 1200 وات و رده انرژی A+++ نیز یک میلیون و 540 هزار تومان و ماشین لباسشویی با ظرفیت پنج کیلوگرم، دور موتور 1400 وات و رده انرژی A+ یک میلیون و 430 هزار تومان عرضه می‌شوند.
 

نکاتی برای نگهداری ماشین‌ لباسشویی

قبل از قرار دادن لباس‌ها در دستگاه باید آنها را از نظر همراه نبودن وسیله کنترل کرد.

پس از اتمام مراحل شست و شو و خارج نمودن لباس‌ها باید آب اضافی لاستیک دور در را خشک کرد و تا خشک شدن کامل دستگاه در دستگاه را باز گذاشت.

همچنین باید دقت شود ماشین لباسشویی به درستی در جای خود طراز شود. فیلتر دستگاه نیز باید هر چند وقت یک باز تعویض شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها