کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مناسب‌ترین آپارتمان‌ها برای خرید با وام مسکن


کد خبر : ۱۲۹۸۳سه شنبه، ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵:۵۲۲۱۷۶ بازدید

ستون امروز نبض بازار تعدادی از واحدهای مسکونی فروشی را که در آخرین روز از سه ماه اول سال به بازار فروش مسکن در مناطق مختلف تهران ...

ستون امروز نبض بازار تعدادی از واحدهای مسکونی فروشی را که در آخرین روز از سه ماه اول سال به بازار فروش مسکن در مناطق مختلف تهران عرضه شده از لحاظ قیمت مورد بررسی قرار داده و به دو جدول تقسیم‌بندی کرده است.

یک جدول مربوط به فایل واحدهای مسکونی کمتر از 8 سال ساخت است که تسهیلات وام خرید 80 میلیون تومانی مسکن به آنها تعلق می‌گیرد و همچنین جدول دیگری مربوط به واحدهایی است که عمربنای آنها بیش از 7 سال است و از بهره‌مندی تسهیلات مذکور معاف هستند.

روزنامه دنیای اقتصاد در نظر دارد ارزیابی کند که متقاضیان خرید در سال آینده با در اختیار داشتن 130 میلیون تومانی که شامل 80 میلیون تومان وام خرید، 10 میلیون تومان وام جعاله (تعمیرات) و 40 میلیون تومان سپرده‌گذاریشان است، چند درصد از قیمت پیشنهادی فروش واحدهای واجد شرایط را در اختیار دارند. البته به شرطی که تا سال بعد قیمت مسکن ثبات داشته باشد و تغییر محسوسی نکند.

برای مثال قیمت پیشنهادی فروش یک واحد مسکونی یک سال ساخت در شرق تهران واقع در خیابان دماوند با متراژ60 متر مربع 210 میلیون تومان تعیین شده که تسهیلات 80 میلیونی به اضافه سپرده 40 میلیون تومانی، 62 درصد این مبلغ را پوشش می‌دهد.

علاوه براین، قیمت کل فروش واحدی 52 متری ، 4 ساله در خیابان نارمک ، 174 میلیون تومان تعیین شده است که با کمک 130 میلیون تومان مجموع سپرده و وام، 74 درصد این مبلغ فراهم می‌شود.

در خیابان پاسداران (خیابان گلستان) یک واحد مسکونی فروشی نوساز 155 متری با قیمت متری 8 میلیون و 500 هزار تومان به بازار عرضه شده است. جالب است بدانید که این 130 میلیون تومان وام و سپرده، تنها 9 درصد مبلغ خرید (یک میلیارد و 317 میلیون تومان) را تامین می‌کند!

متقاضیان تسهیلات 80 میلیونی خرید مسکن می‌دانند که میزان متراژ و از همه مهم‌تر محله مورد نظر برای انتخاب واحد بر ارزش تسهیلات در تامین درصدی از قیمت مسکن بسیار تاثیرگذار است.

 

zagndcxe4pc5t2sbk21p.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها