کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش قیمت جهانی طلا و رسیدن سکه به مرز 900 هزار تومان


کد خبر : ۱۲۹۷۹دوشنبه، ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵:۳۴۲۹۱۵ بازدید

قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه به علت احتمال وقوع پیشرفت در مذاکرات بدهی یونان کاهش یافت.

قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه از بالاترین رقم در 4 هفته گذشته -به علت احتمال وقوع پیشرفت در مذاکرات بدهی یونان- کاهش یافت.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، بروز نشانه‌هایی از پیشرفت در مذاکرات یونان، جذابیت طلا را کاهش داد و ارزش اوراق قرضه را بالا برد. هر اونس طلا 14.5 دلار کاهش یافت و 1186.91 دلار فروخته شد. طلا هفته گذشته به 1205.50 دلار، بالاترین رقم از 26 می رسیده بود.

در روزهای اخیر، طلا شاهد افزایش جذابیت از سوی سرمایه‌گذاران به علت بحران بدهی یونان بود. سرمایه‌گذاران می‌ترسیدند که یونان با ورشکستگی و خروج از منطقه یورو مواجه شود.

به گفته یک تاجر، احتیاط بسیاری در مورد یونان وجود دارد. او ادامه داد جهت حرکت قیمت طلا به نشست امروز بستگی دارد. وی افزود، نبود چین در بازار به علت تعطیلات عمومی، نیز به قیمت طلا آسیب زده است.
 

کاهش قیمت سکه تا مرز 900 هزار تومان

قیمت سکه روی تابلوی برخی مغازه ها امروز به مرز 900 هزار تومان هم رسیده است.

قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید و قدیم در بازار عصر تهران با 3 هزار تومان کاهش به 903 هزار تومان رسید. قیمت سکه روی تابلوی برخی مغازه ها به مرز 900 هزار تومان هم رسیده است.

هر قطعه سکه نیم و ربع بدون تغییر نسبت به صبح امروز به ترتیب 454 و 250 هزار تومان فروخته می شود. سکه یک گرمی 167 هزار تومان و طلای 18 عیار در مقیاس گرم 91 هزار تومان محاسبه می شود. بهای اونس جهانی طلا هم با 2 دلار کاهش به 1195 دلار رسید . انواع سکه در بازار تهران امروز 8 تا 10 هزار تومان زیر قیمت فروش، خریداری می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها