کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بنر سود روزشمار 22 درصدی در یک بانک خصوصی


کد خبر : ۱۲۹۶۰دوشنبه، ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳:۲۲۷۰۲۹ بازدید

با وجود گذشت بیش از 45 روز از کاهش نرخ سود سپرده ها در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری بنر های نرخ سود 22 درصدی همچنان در برخی ...

با وجود گذشت بیش از 45 روز از کاهش نرخ سود سپرده ها در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری بنر های نرخ سود 22 درصدی همچنان در برخی بانک ها مشاهده می شود.

بنرهای نرخ سود بالاتر از مصوبه بانک مرکزی همچنان در برخی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری مشاهده می شود. همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید یکی از بانک های بزرگ خصوصی کشور بنری بزرگ در پشت شیشه یکی از شعبات خود نصب کرده است.




در این بنر تبلیغات سود روزشمار 22 درصدی مشاهده می شود البته همانطور که پیش از این خبرهایی در این خصوص منتشر شده است احتمالا از نرخ سود سپرده مربوط به گذشته می باشد.

از نیمه اردیبهشت ماه سال جاری بانک مرکزی با ابلاغ مصوبه ای نرخ سود سپرده های کوتاه مدت و روزشمار را کاهش داده و به 20 درصد رسانده بود. نرخ 20 درصد برای سپرده های یکساله در نظ گرفته شده و نرخ روزشمار نیز به بانک ها سپرده شده است البته نباید این نرخ روزشمار به 20 درصد برسد.

مشخص نیست این شعبه از بانک بر اساس کدام مصوبه و بخشنامه ای همچنان نرخ سود 22 درصدی را در پشت شیشه خود نصب کرده چون اصولا در بانک شهر همچنین نرخی دیگر وجود خارجی ندارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها