کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نسخه پیک‌آپ رنو داستر رونمایی شد


کد خبر : ۱۲۹۴۰یکشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴:۰۶۱۰۵۰۴ بازدید

رنو داستر اوروچ ( Duster Oroch ) ، نام پیکاپ چهار درب پنج سرنشین رنو است که سال پیش طرح کانسپت آن معرفی شد و حالا هم بر پایه ...
نسخه پیک‌آپ رنو داستر رونمایی شدنسخه پیک‌آپ رنو داستر رونمایی شد

رنو داستر اوروچ ( Duster Oroch ) ، نام پیکاپ چهار درب پنج سرنشین رنو است که سال پیش طرح کانسپت آن معرفی شد و حالا هم بر پایه آخرین نسخه شاسی بلند داستر تکامل پیدا کرده و مراحل طراحی و توسعه خود را پشت سر گذاشته است.

رنو هنوز اطلاعاتی از مشخصات فنی این خودرو منتشر نکرده و در معرفی اولیه این محصول تنها تصاویر آن را منتشر کرده است، ولی با توجه به عددی که بر روی درب عقبی کابین نوشته شده است، می‌توان یکی از پیشرانه‌های استفاده شده در این خودرو را موتوری 2 لیتری دانست که به احتمال زیاد قدرتی حدود 140 اسب بخاری را تولید خواهد کرد.قسمت جلویی رنو داستر اوروچ کاملا شبیه به رنو داستر 2014 طراحی شده است، ولی قسمت عقبی خودرو برای اجرایی کردن پروژه پیکاپ، همانطور که انتظار می‌رفت، طراحی جدیدی در قسمت چراغ‌ها به خود گرفته است. در همین بخش، درب و پلکانی برای بالا رفتن هم طراحی شده که از نظر طراحی جز بهترین طراحی‌هایی است که یک وانت تا به حال داشته است.


ctuu8iro1hhag5avloy.jpg

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی رنو، تاریخ عرضه این محصول در نیمه دوم سال 2015 در نظر گرفته شده که می‌توان همین روزها انتظار انتشار اطلاعات تکمیلی از این وانت رنو را داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها