کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ماندن در بورس، بهترین استراتژی برای سهامداران است


کد خبر : ۱۲۹۲۲یکشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴:۵۰۱۱۹۶ بازدید

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: پایین آمدن حجم و ارزش معاملات نشان از صبوری و انتظار سهامداران و سرمایه گذاران برای مشخص شدن نتیجه مذاکرات دارد.

رضا خانی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به تداوم روند نزولی بازار سرمایه در 18 ماه گذشته گفت: با تلاش‌هایی که توسط مدیران بازار سرمایه در راستای شفاف‌سازی ابهامات بازار در حال انجام است و نیز روشن شدن نتیجه مذاکرات، رفته رفته تکلیف سرمایه گذاران برای ورود به بورس مشخص می‌شود.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان این که قیمت سهام شرکتها نیز در حال حاضر به سطوح جذاب برای خرید رسیده‌اند افزود: با این شرایط به نظر می رسد بهترین استراتژی برای سهامداران فعلی ماندن در بورس باشد.

وی ادامه داد: شرایط رکودی حاکم بر اقتصاد و نیز رکود بازارهای رقیب موجب می شوند تا بازار سرمایه به سرعت از نتیجه مذاکرات تاثیر بپذیرد و بر این اساس سرمایه گذاران در حال بررسی شرکتهایی هستند که بیشترین تاثیر را از رفع تحریم‌ها می‌بینند تا برای خرید سهام آنها اقدام کنند.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: پایین آمدن حجم و ارزش معاملات در روزهای گذشته نیز نشان از این دارد که کسانی که می‌خواهند سهام بخرند دست نگه داشته‌اند و منتظر روشن شدن نتیجه مذاکرات هستند و از سوی دیگر سهامداران کنونی نیز مایل به فروش سهام خود در این قیمتها نیستند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها