کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نام 9 برند لامپ‌های کم مصرف غیراستاندارد


کد خبر : ۱۲۸۲۸چهارشنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸:۲۳۱۹۱۷۵ بازدید

اداره کل استاندارد تهران در حالی درباره رواج لامپ‌های کم مصرف غیراستاندارد هشدار داده است که در دومین ماه از سال جاری نیز بیش از ...

اداره کل استاندارد تهران در حالی درباره رواج لامپ‌های کم مصرف غیراستاندارد هشدار داده است که در دومین ماه از سال جاری نیز بیش از 1000 لامپ را توقیف کرده است.

بر اساس بازرسی‌های استاندارد، لامپ‌های کم مصرف غیراستاندارد در بازار رواج پیدا کرده‌اند و همین امر سبب شده تا این سازمان نسبت به استفاده از این کالا هشدار دهد.

موضوعی که در این زمینه اهمیت دارد این است که شاید بسیاری از مردم ندانند که لامپ‌های کم مصرف مشمول قانون استاندارد اجباری است و در صورت بی کیفیت بودن می‌تواند ضرر و زیان‌هایی را برای بدن ایجاد کند.

بر همین اساس مسلم بیات - مدیرکل استاندارد تهران - ضمن هشدار نسبت به رواج لامپ‌های کم مصرف غیراستاندارد، از توقیف 9 برند مختلف از این کالا، در بازار تهران خبر داده است.

به گفته وی کارشناسان این اداره کل در جریان بازرسی‌های خود از مراکز عرضه این کالا، بیش از 1000 عدد لامپ کم مصرف بی‌کیفیت و غیراستاندارد را توقیف کردند.

بیات در تشریح نام تجارتی این لامپ‌ها که مجوز استاندارد ندارند، افزود: لامپ‌های مذکور با نام‌های تجارتی "گل نور "، "یاس نور" ، "میرال" ، "جهان پارس" ، "یارنور" ، "آرین نور" ، "پایانور" ، "AO " و "MENO" در لاله‌زار تهران و در اردیبهشت‌ماه توقیف شدند.

بر اساس این گزارش اداره استاندارد استان تهران به مردم توصیه کرده که زمان خرید لامپ‌های کم مصرف به استاندارد بودن لامپ خریداری شده دقت کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها