کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آخرین دریافتی ماهانه فرهنگیان اعلام شد


کد خبر : ۱۲۷۸۱سه شنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵:۱۱۶۸۹۳ بازدید

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنگوی دولت در جلسه غیرعلنی مجلس دریافتی ماهیانه فرهنگیان را به طور میانگین ...

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنگوی دولت در جلسه غیرعلنی مجلس دریافتی ماهیانه فرهنگیان را به طور میانگین یک میلیون و 700 هزار تومان اعلام کرد و گفت که برنامه‌ریزی‌‌ها برای افزایش اعتبارات فرهنگیان انجام شده است.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در جلسه غیرعلنی امروز مجلس عنوان کرد که دریافتی فرهنگیان به طور میانگین ماهانه یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است که در بخش‌هایی بالاتر و در بخش‌هایی پایین‌تر از این میزان دریافت می‌کنند.

وی افزود: نوبخت عنوان کرد برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده تا اعتبارات بخش فرهنگیان افزایش پیدا کند و این موضوع در دستور کار است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیش از سخنگوی دولت جبار کوچکی‌نژاد، احمد توکلی، محمدمهدی زاهدی و محسن صرامی فروشانی در سخنان خود مطالبی را در مورد مشکلات معیشتی فرهنگیان عنوان کردند.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها