کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سامسونگ پردازنده جدید اپل را طراحی کرد


کد خبر : ۱۲۶۴۳جمعه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰:۴۵۲۷۹۰ بازدید

براساس گزارش رسانه‌های چینی زبان، شرکت صنایع نیمه ‌هادی تایوان و سامسونگ توانسته‌اند تولید آزمایشی تراشه پردازشی جدید اپل با عنوان A9 ...
سامسونگ پردازنده جدید اپل را طراحی کردسامسونگ پردازنده جدید اپل را طراحی کرد

براساس گزارش رسانه‌های چینی زبان، شرکت صنایع نیمه ‌هادی تایوان و سامسونگ توانسته‌اند تولید آزمایشی تراشه پردازشی جدید اپل با عنوان A9 را به سرانجام برسانند.

به گزارش تسنیم، این تراشه‌ها که قطعا در نسل بعدی آیفون قرار خواهند گرفت قطعا می‌توانند انگیزه رقابتی با دیگر محصولات این کمپانی باشند؛ گزارش رسانه‌های چینی می‌گوید که محصول صنایع نیمه هادی کارایی بهتری نسبت به سامسونگ دارد و قیمت آن هم کمتر از سامسونگ است.

هر سال در چنین زمان‌هایی گزافه‌گویی‌‌های بسیاری در رسانه‌ها پیرامون نوع تراشه‌های محصول بعدی اپل مطرح می‌شود؛ به عنوان مثال سال گذشته برخلاف اظهارنظرهای غیر کارشناسی که در این باره مطرح می‌شد اما در نهایت دیدیم که پردازنده‌های کمپانی صنایع نیمه هادی تایوان با عنوان A8 درون آیفون6 و آیفون6 پلاس قرار گرفت.

همین دو ماه گذشته نیز مرکز تحقیقاتی KGI عنوان کرد که صنایع نیمه هادی تایوان تنها 30 درصد کار طراحی پردازنده A9 را پیش برده در حالیکه با نهایی شدن نمونه آزمایشی، شاهد پوچ بودن چنین ادعایی هستیم. البته اظهارنظرات دیگری درباره اینکه محصول TSMC (صنایع نیمه هادی تایوان) با پردازنده 16 نانومتری از منظر کارایی همچون محصول سامسونگ با پردازنده 14 نانومتری است نیز مطرح شده که شاید قضاوت رد این باره هنوز زود باشد.

تولید نهایی پردازنده A9 کمپانی TSMC از همین ماه (ژوئن) آغاز می‌شود اما سامسونگ ظاهرا ترجیح می‌دهد صبر کند تا ببیند اپل قرار است همکاری خود را با این شرکت ادامه دهد یا به سمت کمپانی انحصاری تولید پردازنده‌های خود یعنی صنایع نیمه هادی تایوان می‌رود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها