کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مجلس دولت را مکلف به قطع یارانه هفت میلیون نفر کرده است


کد خبر : ۱۲۶۲۷پنجشنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵:۳۸۲۷۶۹ بازدید

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت : مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف کرده است تا هفت میلیون نفر را از لیست یارانه بگیرها حذف کند.

مصطفی افضلی فرد چهارشنبه شب در جمع مسوولان استان اردبیل افزود: این اقدام با هدف حمایت بیشتر از محرومان ، اجرای برنامه تحول سلامت و کمک به تولید صورت گرفته است .

وی بیان کرد : مجلس همچنین در راستای حمایت از محرومان قانون ضد رکود و نیز قانون حمایت از اقشار آسیب پذیر را تصویب کرده است.

وی اضافه کرد: در جامعه محرومیت رخت برنبسته و هنوز هم بسیاری از مراجعان دفتر ارتباط مردمی اینجانب در رابطه با موضوع اشتغال و تامین معاش مراجعه می کنند.

افضلی فرد با بیان اینکه رشد اقتصادی کشور منفی است، بیان کرد: اگر آنچنان که در قانون بودجه سال 94پیش بینی شده به رشد نیم درصد و در شرایط بهتر به 2 تا 4 درصد رشد اقتصادی دست یابیم موضوع تاثیرتحریم ها در اوضاع اقتصادی کشور به 10 درصد خواهد رسید.

وی با تاکید بر رعایت عدالت اقتصادی گفت: اگر شکاف اقتصادی بیشتر شود به دنبال خود خطر شکاف اعتقادی را نیز به دنبال خواهد داشت.

در این جلسه که مسوولان مجمع خیرین مدرسه ساز کشور نیز حضور داشتند، افضلی فرد گفت : مجلس قانون حمایت از مساجد را تصویب کرد و بر اساس ان دستگاههای دولتی مکلف به حمایت از برنامه های توسعه مساجد شده اند.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین با اشاره به مسایل استانی گفت: در خصوص راه آهن اردبیل جلسه ای با حضور مسوولان قرارگاه خاتم الانبیا موضوع ورود این قرارگاه در ساخت بخشی از پروژه بررسی شده است .

به گفته وی ، عملیات توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل که در اختیار این قرارگاه است نیز شروع شده و همچنان کارها رو به جلوست .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها