کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
iRest
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

ارزان‌ترین خودرو شاسی‌بلند به بازار می‌آید + قیمت

کدخبر:۱۲۵۸۸چهارشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹:۵۴۴۱۲۱۲ بازدید

مدیرعامل شركت كرمان موتور اعلام كرد : این مجموعه با معرفی خودرو لیفان ایكس 50، ارزانترین شاسی‌بلند بازار ایران را در نمایشگاه خودرو شیراز ...
ارزان‌ترین خودرو شاسی‌بلند به بازار می‌آید + قیمت

مدیرعامل شركت كرمان موتور اعلام كرد : این مجموعه با معرفی خودرو لیفان ایكس 50، ارزانترین شاسی‌بلند بازار ایران را در نمایشگاه خودرو شیراز معرفی کرد .

سیدمحمدرضا میرعلینقی با اعلام این خبر افزود: با توجه به افزایش حجم تقاضای موجود در بازار ایران برای خرید خودروهای شاسی بلند، برنامه ریزی برای تولید این خودرو شاسی بلند كوچك و اقتصادی در دستور كار قرار گرفته است.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این خودرو ابتدا با موتور 1500 سی سی اتوماتیك و دنده ای در ایران تولید خواهد شد. وی با بیان اینكه خودرو لیفان ایكس 50 استاندارد آلایندگی یورو5 را دارا است، افزود: برخورداری از سیستم EOBD و سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپها از دیگر ویژگی این خودرو است.

میرعلینقی با بیان اینكه خودرو لیفان ایكس 50 از امكانات جانبی متنوعی برخوردار است، افزود در تلاش هستیم سهم قابل توجهی از بازار خودروهای شاسی بلند را به این خودرو اختصاص دهیم.

مدیرعامل كرمان موتور تصریح كرد: امكاناتی همچون سانروف، سیستم ترمز ضد قفل ABS و سیستم ترمز كمكیBAS، سنسور دنده عقب، صندلی چرمی، رینگ آلومینیومی و سایر امكانات كاربردی دیگر از مهمترین ویژگی های خودرو لیفان ایكس 50 است.

وی گفت : پیش فروش این خودرو از 24 خردادماه جاری در نمایندگی های مجاز كرمان موتور با قیمت 52.9 میلیون تومان برای مدل اتومات و 47.9 میلیون تومان برای مدل دستی آغاز می شود و در عین حال متقاضیان می توانند از روز 23 خردادماه  با مراجعه به شبكه نمایندگی ها از شرایط پیش فروش اطلاع حاصل کنند .

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

علی: 1394/3/2008:08:44،
383
77
چرا باید مردم آشغال چینی سوار شن در صورتی که با همین پول می شه تو بازارهای بین المللی مزدا شاسی بلند سوار شد
کاوه : 1394/3/2009:00:53،
188
47


الان میگن ارزونترین بعدا 20میلون گرونترش میکنن میریزن توبازار......
رضا: 1394/3/2009:06:38،
254
47
کاملا درسته. من نه خودم ماشین چینی دارم نه دوست دارم.اما بیاین واقعیت را ببینین این ماشین ها و علی الخصوص کرمان موتور ماشین های روز رو تولید میکنه از نظر قیافه و امکانات.ولی ما داریم میگیم ماشین چینی بده، ارزش نداره و... ولی آیا ماشین های ایران خودرو و سایپا واقعا ارزش خرید دارند که 80 درصد از قطعاتشان چینی دسته ... است.
علي: 1394/3/2009:23:02،
183
42
اتومات++++
دست------
مهرداد: 1394/3/2009:49:04،
134
43
دوستان عزیز بخواید نخواید چین به زودی بازار تمام دنیا رو فتح میکنه اون که دیگه ایرانه.در ثانی هرکسی بنا به وسعت جیب وسلیقه ای که داره میره خرید میکنه.همه نمیتونن بنز وبی ام و سوار بشن که
ژیگول: 1394/3/2009:57:05،
81
295
ال 90 اتومات 55 ++++++
لیفان x50 اتومات 52 -------
مرتضی: 1394/3/2011:06:57،
58
58
قدرتش 76kw در 6000!!! خیلی ضعیفه
hamid20elc68: 1394/3/2011:31:36،
66
78
از کی تا حالا ماشین با موتور 1500 سی سی شده شاسی بلند
ایران جیب خواهشا اخبار رو با آگاهی پخش کن
ج به علی: 1394/3/2012:09:14،
60
30
چون دارند یه عده خون مردم رو میمکند
شهاب: 1394/3/2012:45:39،
86
48
توي سر بالايي طنز جالبي ميشه.

موتور هزار و پانصد. خخخخخخخخخخخخخخخ. پرايد قويتره
عباس: 1394/3/2015:18:49،
41
32
علی آقا شما برو توی بازارهای بین المللی ماشین لوکس سوار شو. آخع چرا غیرواقعی حرف میزنید.
ارشیا: 1394/3/2015:46:56،
49
83
آقا این پارس tu5 عجب موتوری داره-108 اسب بخار قدرت داره-خداییش شتابش خیلی بالاست.صفر تا صدش حدود ده ثانیست.
طاهر: 1394/3/2016:54:04،
75
54
واقعا که
آخه به این میگن شاسی بلند؟؟؟؟
شاسی بلند باید گنده باشه.قوی باشه.قابلیت های آفرود داشته باشه و....
آخه این با موتور 1500 (در حد موتور پراید ) چه قدرتی میخواد داشته باشه؟؟؟
خواهشن انقدر ظاهر بین نباشید
نه کیفیت نه اصالت نه قدرت نه هیچ چیز برای این ملت مهم نیست؟؟؟فقط قیافه؟؟؟
تر جیح میدم سوار یه ماشین قدیمی و بی ریخت و بی امکاناتی مثل L90 بشم اما ماشینم شتاب و قدرت داشته باشه بازارش هم گرم باشه و قطعاتشم فراوان باشه اما سوار این اسباب بازی نشم.
ظاهر بین ها و دلالای عزیز منفی دادن فراموششون نشه
خودشم: 1394/3/2017:14:26،
66
24
به این مدل خودرو ها میگن کراس اور یه چیزی بین سواری و شاسی بلند هستند مثل رنو کپچر
رضا2: 1394/3/2108:03:45،
49
46
نه داداش این کراس اور هم نیست. کراس اور به امثال اسپورتیج میگن که ضمن داشتن اندکی توانایی افرود و چهار چرخ متحرک بودن، سواری نرمی هم در خیابان داشته باشه و سازش بین سدان و شاسی بلند باشه.
ایکس 50 که هیچ داداش بزرگترش ایکس 60 هم از نظر توان افرود صفر هستند. به اینها میگن ماشین با بدنه شبه شاسی بلند تا اون دسته آدمایی رو که عقده شاسی بلند دارن اما نمیتونن بخرن رو راضی کنه. وگرنه همه اونایی که این نوع ماشین رو میخرن بعد از 3 ماه میفهمن سدان های معمولی وطنی شرف داره به این عروسکای پوشالی.
df: 1394/3/2121:26:16،
40
35
امثال این خودرو فقط ظاهرشان شبیه شاسی بلنده ولی از لحاظ فنی در حد همان سدان ها هستند
مثلا 4wd نیستند.
خودشم: 1394/3/2202:40:27،
40
22
رضا2
پس پژو 2008 هم کراس اوور نیست؟ چون اونم دیف جلو هست
علی بی غم: 1394/3/2008:15:03،
133
50
شاسی بلند با موتور ۱۵۰۰ خخخخخ خدا رحمت کنه رانندهاشو ۱۵۰۰برای یه هاچبک هم کمه گذاشتن رو یه شاسی بلند اونم موتر چینی بریم گاری سوار بشیم یه زمانی با پنجا ملیون میشود پرادو شش سیلندر بگیریم یه زمانی ها شما جدی نگیرید
...: 1394/3/2008:54:23،
107
40
مردم ایران تو ظاهر ماشین ان کاری به قدرت موتور ندارن یه شاسی بلند سوار شن حالا موتور 500 cc
جستجوگر: 1394/3/2009:53:40،
149
46
علی آقا من یکی بیزارم از چینی اما چند کلمه حرف حساب:
1-درسته حجم موتور1500سی سی است اما قدرتش 105 اسب است
2- از قدرت مهمتر گشتاورش است که130نیوتون به بالاست که با توجه به نسبت توان به وزن خودرو خیلی هم راحت حرکت میکند
3- این خودرو از لحاظ قیمت ازz300 سایپا بالاتر است ولی شرکت مربوطه با قیمت پایینتر عرضه کرده که امتیازی بالا است.
4- اگر چینی بودن عیب باشد آنگاه خرید خودرو های عهد دقیانوس ایرانی با قطعات زیرپله ای و غیر استدارد چینی و ایرانی ننگ محسوب نمیشود؟
5- من فنی باتجربه ام شما هم تخصص در مورد خودرو داری یا همینطوری اظهار نظر میکنی؟
علامه: 1394/3/2010:19:24،
55
53
پاسخ به جستجوگر:
اولا که ارقام اعلام شده توسط چینی ها اصلا قابل اعتماد نیستند. اما بر فرض درست بودن ارقام اگر فنی با تجربه باشی می دونی که برای اینکه یک موتور بنزینی با مشخصات مشابه بخواد به حداکثر توانش برسه باید حداقل تا 5000 تا 6000 دور در دقیقه دور بگیره. گشتاور هم حداقل تا نزدیک 3000 تا 4000 دور در دقیقه لازمه که به حداکثر برسه. بنابراین این اعداد و ارقام حتی اگر درست اعلام شده باشن ارزشی ندارن.
از طرف دیگه این موتورهای چینی بی دوام هستن و مدت کمی مستهلک میشن خصوصا اگر قرار باشه با دور بالا باهاشون راه برن.
موتور 1500 با سیستم vvt رو ژاپنی ها روی ماشینهای اقتصادی سگمنت b و c نصب می کنن، نه روی شاسی بلند یا کراس اوور.
آرش: 1394/3/2010:24:09،
68
23
اگر واقعا با این قیمت بده خیلی فروش میکنه! چون تو این رنج اتومات نداریم زیاد! ولی دوستانی که صرفا حجم موتورو نگاه میکنن و متاسفانه اکثر ایرانیها این مشکلو دارن یه مثال بزنم برای اینکه الزاما حجم موتور ماشین نشونه تنبلی نیست: شما الفا جولیتا رو با موتور حدود 1400 سی سی بزارید تو یه مسابقه با پارس ای ال ایکس 2000 سی سی ببینید چه اتفاقی میفته ...بهد 20 ثانیه دیگه پارس آلفا رو نمیبینه! با اینکه موتورش قویتره!
سمند: 1394/3/2010:57:10،
63
24
دوست عزیز من. اصلا کاری به این ماشین ندارم اما حجم موتور مهم نیست پیکان 1600 و ال90 هم 1600...آیا قابل مقایسه انند در ضمن رنو کپچر 1200 توربو که تقریبا 1500 حساب میشه هم وزن این ماشینه
ss: 1394/3/2010:58:23،
47
31
اول که جولیتا موتور توربو داره قضیه اش فرق می کنه و ایتالیایی رو با اینا قیاس نکن دوما ماشین اتومات کلا تنبل تر از دنده ای هست ماشین اتومات بالای 2000قابل قبوله مخصوصا با جثه و وزن این ماشین، من مزدا 323 اتومات1600داشتم اصلا شتاب نداشت اتومات زیر 2000مفت گرونه مگر اینکه توربو باشه یا مثل 206 کوچک باشه
محمدرضا777: 1394/3/2011:08:26،
45
37
آرش جان شما هنوز فرق موتور معمولی رو با توربو شارژ نمیدونی چطور به خودت اجازه میده از دیگران ایراد بگیری..اون آلفا که شما گفتی قضیه اش فرق میکنه...
آرش: 1394/3/2012:29:42،
41
23
خوب دیگه این یه مثال بود یه بحثی کردن دوستان سر رنو کپچر مثلا که اره ضعیفه و فلان و بهمان و ما با 206 میگیریمش خواستم جواب اونارو بدم!!! نظرم به لیفان صرفا نبود بعدم گذشت اون زمون که سی سی بالای ماشین نشونه قدرت و شتاب ماشینه الان پارس 2000 سی سی 105 اسب بخار میده ال 90 1600 سی سی هم 105 اسب میده این نشون میده طراحی موتور بهتره و بازدهی بالاتری داره
آرش: 1394/3/2012:33:27،
40
21
از طرفی 90 درصد ملت میبینن حجم موتور بالاس میگن همین ماشین خوبه دیگه نگاه به مصرفش و ایناش نمیکنن و نمیبینن بازده کدوم بالاتره و اصلا هم چیزی به اسم توربو رو نمیشناسن این لیفان بدون شک ماشین تنبلیه به خاطر اینکه توربو نیست و یه ماشین شهریه معمولیه .و اونم هر بچه ای میدونه اتومات کندتر و تنبلتر از دسته و مصرفشم غالبا بالاتره ولی خوب هدف طراحی اتومات راحتی راننده بوده نه شتاب و ویراژ!!و....
آمنا: 1394/3/2012:35:36،
38
32
آقا این 1500 سیسی اوکی اما 105 اسبه ها مطمئن باشید وزنش از 206 بیشتر نیست بنابر این خیلی هم کند نیست! هرچی باشه از پژوهایی 30 ساله که تولید میشه تو داخل بهتره...خوب میفروشه
رضا: 1394/3/2012:36:17،
49
21
نصف این ملت که اینجا ضد چینی نظر دادن سال دیگه این موقع چینی سوارن حالا نگاه کن! بعد بشون بگی میگن من نبودم دستم بود!
پاسخ به علامه: 1394/3/2014:30:47،
40
23
شما به عوض پاسخگویی به عرایض بنده یکسری مطالب کلی در مورد گشتاور و ماشین ژاپنی و..... نوشته اید که هیچ ربطی به موارد مطروحه توسط اینجانب(جستجوگر) ندارد پس:
1-تنها گشتاور موتورها است که اندازه گیری می شود (توان موتور منتجه از آن است)
2- کراس اور به زبان ساده یعنی ماشین هاچبک سدان با ارتفاع کمی بلندتر یعنی به زبان خودمانی سواری هیکل دار!!
3-طراحی انجین اکثر خودروهای چینی ژاپنی است(لایسنس دارد)
4- ماکزیمم ایرادی که به خودروهای چینی میتوان گرفت مشخص نبودن آینده تامین لوازم یدکی و سرویس و در آتیه خرید وفروش است نه چیز دیگر!!
حمید: 1394/3/2014:52:58،
38
38
قدرتش تو شرکت تست شد زیر 100 اسب بود
واسه این وزن باید حداقل 130 اسب قدرت داشته باشه
درضمن گشتاورش هم خیلی پایینه
پاسخ به مدرس دانشگاه: 1394/3/2305:44:59،
25
18
گمان نکنم جناب استاد توجه کرده باشند عدد قدرت چینی ها kwاست که باید تبدیل به اسب کنید !! موتور 1500cc بدون توربو همان 105 اسب توان دارد اما با توربو قضیه فرق میکند
حامد : 1394/3/2008:19:52،
99
34
اگه این قیمت بده واقعا بازار خیلی ماشینای گرون قیمت داخلی روخراب میکنه،مثل دنا،ال نود اتومات،پارس اتومات،یاحتی ال نود وپارس دستی،خب خریداربخوادبه این ماشینای آشغال داخلی پول بده هرطورشده ده میلیون دیگه میذاره روش اینو میخره
مجید جان: 1394/3/2009:11:27،
94
38
انصافا اگه ماشینای چینی نبودن الان باید 50میلیون میدادیم یه 405 میخریدیم. چینی ها با این قیمت دادن جنساشون خوب واسه خودشون تو بازار جولون میدن. ماشین پرشیا با اپشن اتش سوزی در موارد تصادفات، موتور واسه عهد بوق مصرف خدادتا، رینگ فولادی، بدون سانروف، شیشه بالابر یکبار مصرف، روکش صندلی پارچه ای، اتاق مال سی سال پیش، دنده دستی، مدل سواری پیرمردی قیمت 40میلیون...... اخداییش،این کجا اون کجا
پویا: 1394/3/2009:40:25،
66
24
حسن آقا

با اینکه ماشین چینی چیز به درد بخوری نیست مشکلی ندارم، وقتی اون ماشین رو با اتومبیل روز دنیا یا شرکتی مثل تویوتا یا هیوندای مقایسه کنی...
ولی در مقایسه با تولیدات دو شرکت خصوصی شده ایران خودرو و سایپا که تمام قطعات یک اتومبیل طراحی دهه 70 یا 80 میلادی رو از چین میارن و سر هم میکنن خدایی طراحی 2010 با همون قطعات چینی بهتره به نظر میرسه!
حداقل قیافه و امکانات هم داره... درسته موتور، موتور گازی روش نصبه ولی خب جدیده!!!
فکر میکنی قطعات پژو داره از فرانسه وارد کشور میشه؟ قطعات پراید چی؟ از کره وارد میشه؟ سخت در اشتباهی دوست عزیز...
برو سراغ تعمیرکارها، قطعه فروش ها و واقعیت بازار رو ازشون بپرس... همه قطعات چینی هستن. برو گمرک ببین داره قطعه چینی میاد، توی ی کانتینر دیگه حتی کارتنش با نوشته ها و لیبل و مارک ایرانی و فارسی وارد میشه!
بعید میدونم کسی از بنز و بی ام و متنفر باشه!
حسن: 1394/3/2008:20:04،
60
66
مفتش گرونه!
عالی: 1394/3/2008:22:49،
47
54
عالیه
من که ۱۰۰ تا مینویسم
حامد: 1394/3/2008:23:56،
146
64
لیفان ایکس 50 +++++++++
دنا ، پارس ، ال90 ،206SD v8 ,ساندرو -----------
علی: 1394/3/2008:30:48،
49
67
شاسی بلندی با موتوری ضعیف تر از موتور پیکان!!!!!
رضا: 1394/3/2008:43:01،
57
55
برای یه شاسی بلند حجم موتورش خیلی کمه!!! 1500؟
یعنی از 206 تیپ 5 هم کمتره!!!! یعنی صد رحمت به X33 که 1800
البته شخصا کلا با چینی مخالفم.
مجید تیزه: 1394/3/2009:39:02،
57
27
داداش ایکس 33 موتورش 2000 هست
اون لیفان ایکس 60 هست که موتورش 1800 هست
هرچند هردوشون ماشین های تنبل و ضعیفی هستند چه برسه به این که 1500 شده !
غلام عباس: 1394/3/2011:55:28،
48
36
پسر خوب الان رنو کپچر موتورش 1200 سی سیه !

ماشین شهریه نمیخوان که آفرود برن باهاش.
همینش هم برای شهر و جاده کافیه
چینی سوار: 1394/3/2012:03:26،
65
34
آقا خدایی 47 میلیون تومان این می ارزه

حداقل اگه چینیه مال 30 سال پیش نیست طراحیش
یا مثل ال 90 حال آدمو بهم نمیزنه

داخلی و خارجی از کپچر ایران خودرو خیلی قشنگ تره
ولی خوب فنی به درد شهر میخوره
و برای جاده شاید خیلی کشش نداشته باشه اما مطمئنم کم نمیاره
الان پراید با موتور 1300 سی سی داره همه جای ایران مثل مارمولک تردد میکنه
اگه دارین ایشالله از سانتافتون لذت ببرید.
ما که نداریم همینم غنیمته خسته شدیم از پراید و 405
حامد: 1394/3/2008:43:48،
75
29
قیمت مناسب نسبت به محصولات دیگر شرکت های وارد کننده ماشین های چینی و ایران خودرو و سایپا توسط کرمان موتور باعث شده خیابون ها پر بشه از جک j5 و لیفان x60
اگر آغال بود پر نمیشد .... فقط نگید که همه نفهمیدن و گول خوردن و خریدن ولی ما که نخریدیم خیلی باهوشیم
تو رنج 50 تا 80 ماشین صفر مجبوری بری چینی بخری
امیر : 1394/3/2008:49:55،
52
35
ظاهرش که قشنگه و قیمتش هم مناسبه ، حالا بگذریم که چینه ولی موتور 1500 سی سی مگه جواب میده ...
حامد: 1394/3/2008:56:55،
53
39
از ۴۰۵بهتره
حامد: 1394/3/2009:08:33،
48
33
من نمیگم موتورش قویه ولی 1500 برای شهر و بیشتر جاده های ایران(بیشتر جاده ها نه همه) مناسبه...
بخدا پیکان هم باید تو ایران 110و تو اتوبان های تهران 90 تا بره ، پورشه سوار هم همون(البته میتونه تند بره و جریمه اش رو بده)
بنزین شد لیتری 1000 ولی یه عده هنوز میگن اگه 5سال پیش بود با این قیمت ....
آقا ول کن این حرفا رو الان سال 94 و یک باک بنزین باید 50هزارتومن پول بدی
من نمیگم چینی خوبه ولیمیگم با این قیمت های خودرو در ایران گزینه مناسبیه
آفرودر حرفه ای: 1394/3/2009:17:53،
48
36
اگه به این لگن دیف جلو 1500 سی سی می گن شاسی بلند پس ارزونترین شاسی بلند کشور می شه 405 پسر همسایمون که با رینگ و لاستیک پهنش و 3 سانتم عقبشو بالا آورده از این بلندتره
poorsa: 1394/3/2009:42:28،
39
35
آخه موتور 1500 سی سی به چه کاری میاد .میتسوبیشی اوتلندر با موتور 2400 سی سی با 5 نفر مسافر تو سربالایی کم میاره .1500 سی سی ینی یه چیزی مثل پراید یا 206
شهروند درجه 3: 1394/3/2010:03:09،
40
34
سلام دوست عزيز
ضمن تاييد جنابعالي
206 البته قويتره با موتور 16 سوپاپ 1600 سي سي
اينا بلدند چطوري حاصل دسترنج ما تو اين شرايط رو درو كنند با اين به اصطلاح شاسي بلندشون
اين احتمالاً نسبت به mvm سه سيلندر كه شبيه ماتيز هستش ، شاسي بلند محسوب ميشود.
خودشم: 1394/3/2202:55:45،
42
28
کراس اوور!
محمد: 1394/3/2009:43:38،
58
31
عموی من اون اول که پرادو اومد 4 سیلندر اتوماتیک خرید 42!!!
ماشین باز : 1394/3/2010:04:43،
57
47
سلام دوستان من دو ساله لیفان ایکس 60 دارم خیلی هم ماشین خوبیه ازش راضیم .........هم شاسی بلنده هم لوکس و قشنگه .....قدرت موتورش هم عالیه .........
حسین: 1394/3/2011:50:39،
49
44
شما اگه ماشین باز بودی لیفان ایکس 60 نمیخریدی...
پشیمان: 1394/3/2019:27:25،
47
36
ایکس 60 ماشین خوبیه من تمام ماشینای تولید داخل غیر از مگان رو داشتم ایکس 60 فروختم مگان 1600 خریدم.الان خیلی پشیمونم.به نظر دوستان تو ایرانجیب گوش دادم ولی اشتباه کردن.ایکس 60 خیلی بهتر و راحت تره
بهنام: 1394/3/2010:37:56،
29
34
این ماشین تو چین بین ۳۶ تا ۴۲ میلیون تومنه
حمید: 1394/3/2010:53:43،
42
25
با ارتفاع 154 سانت دیگه شاسی بلند نیست
خودشم: 1394/3/2202:46:41،
39
25
از ال نود 2 سانت بلندتره :)
احمد: 1394/3/2010:54:38،
44
38
شماهايي كه ميگيد1500ضعيفه اول برين وزن اين خودرو رو ببينيد از 206سبكتره درضمن گيربكسش cvt هشت دنده دو كلاجست
آفرودر حرفه ای: 1394/3/2011:13:28،
39
22
تناقضو داری سی وی تی هشت دنده دوکلاجه!!
سی وی تی که اصلا دنده نداره که بخواد ۸ دنده باشه اونم دو کلاجه!!
مثل اینکه بگی ام وی ام وارداتی ساخت آلمان!!!
پوریا: 1394/3/2011:05:24،
30
34
جناب ماشین باز:شما که دو سال x60 داشتید از استهلاک و هزینه
ان در درازمدت بگویید چون در بعضی سایت های خودرویی مصرف
کنندگان از استهلاک بالای ان می گویند و در شک هستم بخرم.
ح.ا: 1394/3/2011:12:16،
58
21
بخدا دیگه کسایی که بخوان دنا و ال لگن بگیرن، فقط میرن سمت x50 و این ایشالله بشه عامل ورشکستگی خودروسازها. ایشالله لیفان x40 هم بدن تو رنج 35 میلیون که کلا هرکی بخواد ماشین بگیره اونو بگیره و کار ایرانخودرو تموم شه. بلند بگو آمّین...
احمدرضا: 1394/3/2011:13:48،
42
33
قیمتش خوبه فکر میکردم بالاتر قیمت بخوره. موتور 1500 بالا نیست ولی بدم نیست مثلاً موتور کپچر 105 میلیونی چیه؟ 1.2 که با توربو 120 اسب بخار تولید میکنه. اینم با 1.5 تنفس طبیعی 105 اسب بخار تولید میکنه که اگه اختلاف قیمت بالای 50 میلیون دو ماشینو ببینید تایید میکنید که بد نیست. ولی به نظرم خوبه یک مدل هم با موتور قویتر مثلاً 1.8 وارد بشه که اینهایی که دغدغه قدرت موتور بالا دارند هم انگیزه برای خرید داشته باشند مثل جک جی 5 که با موتور 1.8 هم وارد شد و اتفاقاً استقبالی که شد خیلی بهتر از موتور قبلی بود. بعیده که با موتور 1.8 اختلاف قیمت بیشتر از 5-6 میلیون بشه. نهایت میشه با یک موتور قوی زیر 60 میلیون و نه بیشتر.
شهرایار: 1394/3/2011:32:26،
37
42
چی رو با چی مقایسه میکنه رنو را با چینی ها اصلا قابل مقایسه نیست یه پیژ خودروهای خارجی به کل ماشین چینی می ارزه
پرهام: 1394/3/2016:59:33،
33
41
اینایی که به نظر شهریار منفی دادن نظرشون چیه؟؟؟
نکنه چینی ها از اروپایی ها بهترن؟؟؟؟؟
باد لاستیک یه رنو ی جدید(نه مال 100 سال پیش که الان تو ایران مونتاژ میشه )به 1000 تا لیفان و تیفان و برلیانس و چانگان و دانگان و مانگان و............. میارزه
حسین: 1394/3/2011:18:04،
48
41
من شخصا موتور کازی رو ترجیح میدم به هر نوع اتومبیل های چینی،چونکه تمام قطعات استفاده شده در آنها از بی کیفیتترین مواد ساخته شده اند ، تا اونجایی که میتونید از اتومبیلهای ساخت کشورهای معروفی همچون ژاپن بخرید ،اگر توان مالیتان نرسید برید موتور سیکلت ژاپنی بخرید،ویا دوچرخه ویا کفش ژاپنی بخرید، ولی به آشغالهای چینی پول ندید
رضا: 1394/3/2015:50:46،
30
26
اون لايك + رو هم خودت زدیاااااااا
ای کلک
((:
ايمان: 1394/3/2012:54:48،
37
32
الان این شاسسسسسسی بلنده !!
با موتور 1500 سی سی!!
خخخخخخخخخخخخ
اولین ملاک شاسی بلند 4WD بودنشه که بدنه روی یه شاسی محکم و قوی سوار میشه...
امثال این ماشینا Mini SUV هستن ، که شاسی خودروهای سواری دارن و تک دیفرانسیل هستن با قدرت موتور و گشتاور بسیار پایین ..
که اصلا نمیشه اینارو به تیپ شاسی بلند نامگذاری کرد !
مردم: 1394/3/2014:26:42،
41
42
اول و آخر ماشین چینی خودتی

قبول دارم + + +


قبول ندارم _ _ _
راشين: 1394/3/2014:34:29،
34
38
اقا خيلي عاليه من ميرم ميخرم چون با اين پول فقط ال لگن اتومات و پرشيا اتومات جواد ميدن فقط
نیما: 1394/3/2014:37:13،
43
28
50 ملیون خیلی ارزونه
من از هر رنگ یکی می خرم
:|
مسعود: 1394/3/2015:45:39،
39
34
اقا شما مثل اینکه از قیمت ماشینا خبر ندارین ماشین شاسی بلند با دنده اتومات 50 میلیون خیلیه واسه شما!!!!!! ایران خودرو ال 90 اتومات رو قیمت زده 47 میلیون !!!
MP: 1394/3/2015:57:01،
40
33
كلا قيمت گذاری کیلویی هستش دیگه ..
ان شاالله که سایپا و ایران خودرو به زمین گرم بخورند
تا دیگه هیچ چیز رو از اجبار نخریم...
از انحصار این دوتا کارخونه در بیایم
دیگه گمرک نمیتونه انقد بتیغه ما روووو
ياوري: 1394/3/2016:12:04،
31
33
منم با مسعود موافقم
sam: 1394/3/2020:26:11،
29
26
با سلام
این ماشین در کلاس مینی - کراس اوور ها قرار دارد،چیزی شبیه به رنو کپچر.قیمت این خودرو با دنده معمولی در بازار چین 59/800 الی 72/800 یوآن است و با دنده CVT در حدود 62/800 الی 82/800 یوآن می باشد.
سامی: 1394/3/2020:32:28،
27
34
چرا به این میگین شاسی بلند آخه!!؟ این هاچ بک که سقفش رو یه ریزززه بلند کردن هم آی30 هیوندا هم آلفا از این بزرگترن ولی هیچ کدوم رو شاسی بلند نمیگن حالا شما تو خونتون میتونی اینو مرادو هم صدا کنی یا تو چین صداش کنن شاسی بلند ولی این هاچ بک مخصوصا با موتور1500 و رینگ و لاستیک کوچیکش
امید: 1394/3/2102:46:21،
39
32
والا قیافش از ماشین داخلی بهتره
منو توپول: 1394/3/2518:26:20،
20
11
آره والله. ولی همون پیکان بهتر نبود؟
لاویا: 1394/3/2323:16:27،
18
10
ماشین خیلی خیلی خوش گل بود . خیلی هم ازرون بود .
سامان: 1394/3/2420:42:07،
29
22
هر کی خوشش نمیاد خب نخره اینهمه جر و بحث واسه چیه!!
به نظرتون همون پیکان بهتر نیست؟خخخخخخ
امیر: 1394/3/2801:59:35،
21
10
اونایی که میخوان بخرن دست نگه دارن
لیفان ایکس 40 ازین بهتره و سرتره
آرش: 1394/4/809:48:07،
38
22
فقط بلدیم بزنیم تو سر کله هم
پر واضحه که محصولات چینی اصلا قابل مقایسه با نمونه های اروپایی و امریکایی نیستن .. کیه که بخواد اینو رد کنه ؟؟؟
صحبت همه در مورد پولی که میدی و جنسی که تحویل میگیری هستش .. تو این مملکت حدود سی ساله که دارن یه مدل موتور تولید میکنن و اونو رو هر بدنه ای میذارن و به ملت میفروشن .. درب مملکتم بستن که نتونی انتخاب دیگه ای داشته باشی .. تا بتونن بیشتر بندازن تو پاچه ت
واقعا از دیدن این همه پراید ( ارابه مرگ ) سمند و 405 خسته نشدین . اخه چه چیز این ماشینها افتخار داره که دارین میکوبین تو سر چینی ها .
لطفا منصفانه و بدون تعصب مقایسه کنید .. چند سالی بیشتر نیست که چینها دارن خودرو میسازن اما هر چند ماه یک بار میبینیم یه محصول جدید و متفاوت بیرون میدن در حالی که ایران خودرو و سایپا دو سال یه بار چراغ ماشین ها رو عوض میکنن و به عنوان اپشن دو میلیون میکشن رو قیمت ماشین
آرش: 1394/4/809:58:26،
38
19
منم هم مثل بقیه دوستان امیدوارم ورود خودرو های چینی باعث تلنگری بشه به دو شرکت مفت خور داخلی بلکه یه تکونی به خودشون بدن و یکم احساس خطر کنن و کیفیت محصولات رو بالا ببرن ..
من سمند مدل 91 دارم همین چند روز پیش برای تعویض تسمه تایم بردم از چیزی که دیدم شکه شدم .. خردگی شدید سر سیلندر .. با اینکه ماشین 60 تا راه رفته ... اینم بگم من ماشینو اصلا اذیت نمیکنم ... خب این کجاش افتخار داره برادر من که هی بگیم ماشین های داخلی الن و بلن
هموطنم داره پول رو از جیب من بیرون میکشه و یه اشغال به تمام معنا تحویلم میده ... بعدش کلی باید ضرر کنم که ماشینو درست کنم .هم وقتم هم هزینه م . کاش یه خارجی این کارو بکنه پیش خودم بگم خارجی بود دیگه زیادم حرص نمیخورم .بله اگه منم پول داشتم خیلی دلم میخواست یه ماشین با کیفیت بخرم که نه مشکل طراحی داشته باشه نه پیشرانه
چشمها خسته شدن و دلها چرکین از محصولات وطنی ..
م: 1394/4/1018:44:03،
23
18
میگم این رنو کپچر قدرت هم داره بااین تفاسیر که موتورش1200است با این قیمت میارزه
/ محمد: 1394/4/2421:36:13،
32
23
اقا به نظر من ماشین خوبیه خوب درست کوچکه ولی از ماشین داخلی که بهتر بهتر نیست
a: 1394/4/3120:07:19،
23
17
خیلی جالبه
پیکان 1650 موتورش این کمتر از 1500
مبین: 1394/5/1116:44:01،
19
12
این ماشین وقتی بیاد توی بازار قیمت اون رو دو برابر مکنند
شروین: 1394/8/1014:07:57،
18
12
من پراید 111 داشتم الان قطع نخاعم ...
باسرعت 70 کیلومتر خوردم به ایکس 60 اون ماشین هیچی نشد اما خودم با پرایدم جررر خوردم
بی نام: 1394/8/1821:47:19،
15
11
در پاسخ به کسانی که در نظراتشون جمله "عقده شاسی بلند داشتن " را بیان می کنند لازم دانستم بگویم که این جمله توهین به مردم است. مثلا من خودم 206 اس دی دارم که جادار نیست و قصد خرید یک ماشین جادار را دارم که فعلا با این شرایط پیش امده صبرکرده ام.لذا چون فقط ماشینهای شاسی بلند نسبت به سواریها جادارند من باید برم مثلا هیوندا سانتافه 200میلیونی یا نیو کوراندو و ... 130میلیونی بگیرم . خوب حالا بنظر شما چون من کارمند پول خرید ماشین جادار خارجی غیر چینی ندارم عقده خرید ماشین شاسی بلند دارم .نه عزیزم برای من خرید یک ماشین جادار با قیمت زیر 100 تومان بصرفه تره .بنظر من اگر من کارمند نسبت به خرید ماشین های شاسی بلند بالای صد تومان اقدام کنم و خودم را برای تهیه پولش به آب و آتیش بزنم عقده ماشین شاسی بلند دارم .چون عقل و منطق میگه باید دخل و خرج باهم متناسب باشند.پس لطفا به شعور مردم توهین نکنید.
امیر: 1394/8/3010:27:24،
12
22
سلام به همه و قابل توجه خریدارن خودرو من شخصا لیفان x 50را از نزدیک دیدم این ماشین شاسی بلند محسوب نمیشه دریک مقایسه کلی وقتی لیفان x50 رو کنار تیبا گذاشتیم تیبا قد بلند تر از خودروی چینی ما در اومد این ماشین بیشتر شبیه هاچ پک هس تا شاسی بلند قدرت موتورشم خیلی خیلی ضعیفه و تو جاده های ایران که 15% شیب داره کم میاره. بازده خوبی نداره افراد با قد 180 در کابین دوم دچار مشکل میشن.در واقع x60 لیفان بهتر از این خودرو هست درضم داشبوردشم تعریف خاصی نداره حتی این شرکت نتونسته یه مانیتور روی این ماشین به کار بگیره.
ماهان: 1394/11/920:13:33،
22
16
خواهشادرست راهنمایی کنیدمن قصدخریدلیفان x60 دارم الان بااین همه نظرات شماهنوزنمیدونم بخرم یانه.
206: 1395/1/522:27:28،
22
19
من مخام وام بگیرم و قرض کنم یه x40 بگیرم شما چی می گی ؟!
یک نفری: 1395/1/522:29:58،
25
22

از x40 لیفان بگید
ناصر: 1395/7/1121:42:51،
13
29
بااین تفاسیر امکانش است روی موتورگازی هم اطاق گذاشت اونم از نوع شاس بلندش چی میشه قدرت مورش هم زیاددرحد لیفان

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما