کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پیش‌بینی قیمت شکر و برنج در ماه رمضان


کد خبر : ۱۲۵۶۲سه شنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲:۲۵۱۹۶۸ بازدید

رئیس اتحادیه بنک‌داران مواد غذایی اظهار کرد: احتمالا در ماه مبارک رمضان قیمت شکر حدود دو یا سه درصد افزایش پیدا می‌کند ولی قیمت برنج ...

رئیس اتحادیه بنک‌داران مواد غذایی اظهار کرد: احتمالا در ماه مبارک رمضان قیمت شکر حدود دو یا سه درصد افزایش پیدا می‌کند ولی قیمت برنج تغییری نخواهد کرد.

محمد‌آقا طاهر در گفت‌وگو با اقتصادنیوز درباره تغییرات قیمت شکر در ماه رمضان اظهار کرد:‌ به دلیل تهیه و مصرف بالای زولبیا و بامیه در ماه رمضان قیمت این محصول بالا می‌رود و البته پیش‌بینی من این است که این افزایش قیمت بیش از دو یا سه درصد نخواهد بود.

او افزود:‌ به نظر من این تغییر چند درصدی نیز ماندگار نخواهد بود و در واقع ما فقط 10 روز شاهد افزایش قیمت این محصول خواهیم بود.

رئیس اتحادیه بنک‌داران مواد غذایی در پاسخ به این سوال که ممانعت واردات شکر چقدر در موضوع گران شدن این محصول تاثیرگذار است؟ بیان کرد: از نظر من این موضوع تاثیری بر قیمت شکر ندارد، چون اکنون نیز کارخانه‌ها از چغندر قند سال گذشته شکر می‌گیرند و شکر چغندر قندهای سال جاری در چند ماه آینده به دست خواهد آمد.

آقاطاهر همچنین درباره بازار برنج در ماه رمضان توضیح داد: اکنون حدود یک ماه است که قیمت برنج ایرانی در حدود چهار و پنج درصد افزایش داشته و این به این دلیل رخ داده که اکنون بازار برنج دست دلالان است و این وضعیت ادامه دارد تا زمانی که دوباره موسم تولید برنج از راه برسد و قیمت این محصول کاهش یابد.

او همچنین گفت: به نظرم برنج در ماه رمضان تغییر قیمتی نخواهد داشت، چون قیمت آن حرکت خود را کرده است و از قیمت امروزی خود گران‌تر نخواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها