کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تبلت هیبریدی ایسوس برای کاربران حرفه‌ای


کد خبر : ۱۲۵۱یکشنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۱:۲۵۳۰۵۵ بازدید

تبلت یا لپ‌تاپ‌هاي هیبریدی (تبلت‌هایی که در صورت اتصال به کیبورد به لپ‌تاپ تبدیل مي‌شوند) با وجود قیمت بالایی که دارند، از تنوع بالایی در بازار داخلی برخوردارند.
تبلت هیبریدی ایسوس برای کاربران حرفه‌ایتبلت هیبریدی ایسوس برای کاربران حرفه‌ای

این دستگاه‌ها که معمولا کاربران خاصی دارند به دلیل قیمت گران با استقبال عمومی در بازار مواجه نبوده‌اند. اما با این حال شركت‌های تولید و عرضه‌کننده برای رقابت در این بازار پرتنوع تعدادی از این محصولات را در سبد محصولات خود گنجانده‌اند.یکی از این تولیدکنندگانASUS است. این تولیدکننده که با VIVO TABهایش در عرصه هیبریدی‌ها شناخته شده است، مدلVivoTab TF810C  را با ظرفیت 64 گیگابایت به بازار عرضه کرده است. دستگاه هیبریدی ASUS که مبتنی بر سیستم‌عامل  Microsoft Windows 8  است، به پردازنده Intel Intel Atom Z2760 1.8GHz، رم دو گیگابایتی از نوع DDRIII  و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 64 گیگابایت مجهز است.

کارت گرافیکی این دستگاه هیبریدی هم PowerVR SGX545 است. با توجه به قابلیت‌هاي فنی این دستگاه می‌توان گفت VivoTab TF810C  برای کاربرانی که از تبلت انتظاری بیش از یک تبلت معمولی دارند، گزینه مناسبی است.صفحه نمایش 6/11 اینچی این دستگاه هم از نوع لمسی خازنی از نوع Super IPS+ LCD است که قابلیت دریافت چندین لمس همزمان (Multi-Touch) و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و در ضمن مجهز به محافظ Gorilla Glass است.

در مورد امکانات ارتباطی این دستگاه هیبریدی هم باید بگوییم که VivoTab TF810C  به شبکه Wi-Fi 802.11 b/g/n، بلوتوث، کارت حافظه  MicroSD حداکثر تا 64 گیگابایت، پورت USB و... مجهز است.تجهیز به سنسور تصویر 8 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و فلاش LED، وب‌کم با کیفیت 2 مگاپیکسل برای مکالمه تصویری، رادیو، قطب نما، حسگر شتاب‌سنج، حسگر ژیروسکوپ و... از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.این دستگاه قابلیت کارکرد 10 ساعت به طور مداوم را دارد و با قیمتی در حدود سه میلیون و 290 هزار تومان به بازار عرضه شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها