کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اثاث‌کشی از بالاشهر به پایین‌شهر


کد خبر : ۱۲۴۸۵یکشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵:۵۱۴۹۴۸ بازدید

ساختمان مجلل فوق يکي از ساختمان هاي کميته امداد در سوهانک تهران است.ارزش اين زمين اهدايي 10 هزار متری 250 ميليارد تومان ...
اثاث‌کشی از بالاشهر به پایین‌شهراثاث‌کشی از بالاشهر به پایین‌شهر

ساختمان مجلل فوق يکي از ساختمان هاي کميته امداد در سوهانک تهران است.ارزش اين زمين اهدايي 10 هزار متري 250 ميليارد تومان است. با اين حال، فتاح رئيس جديد کميته امداد با انتقاد از استقرار کارکنان کميته امداد در اين ساختمان از اسباب کشي کميته امداد به جنوب شهر و تصميم براي فروش اين ساختمان خبر داده است.

سید پرویز فتاح در گفت‌وگویی، با اشاره به فروش ساختمان کمیته امداد در منطقه سوهانک، اظهار داشت: بنده چندی پیش طرح فروش این ساختمان را در جمع اعضای هیات امنای کمیته امداد مطرح کردم.

وی تصریح کرد: پس از مطرح شدن فروش ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) در سوهانک، اعضای هیات امنا کارهای مطالعاتی را انجام دادند و در نهایت به بنده اجازه فروش ساختمان را دادند.

فتاح با تاکید بر اینکه فروش ساختمان کمیته امداد در سوهانک کار بسیار سنگین و دشواری است، بیان داشت: فروش یک مجتمع 10 هکتاری آن هم به مبلغ بسیار بالا کار سختی است و هر کسی توان خرید این ساختمان را ندارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ گفت: به همین جهت ما رایزنی‌هایی را با بخش خصوصی و بخش دولتی انجام داده‌ایم و امیدواریم در ماه‌های آتی به نتیجه مطلوبی در خصوص فروش ساختمان کمیته امداد در سوهانک برسیم.

وی ادامه داد: پس از فروش ساختمان کمیته امداد، درآمد حاصله از آن صرف امور مددجویان تحت پوشش خواهد شد.

فتاح با اشاره به انتقال و جابه‌جایی مسئولان کمیته  امداد و کارکنان این مجموعه از سوهانک، گفت:‌ پس از فروش این ساختمان، محلی در منطقه پایین‌شهر خریداری خواهد شد و تمام مسئولان و پرسنل مرکزی امداد در آن مستقر خواهند شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ در پایان در خصوص قیمت نهایی ساختمان کمیته امداد در سوهانک، خاطر نشان کرد: در این زمینه قیمت کارشناسی شده اعلام خواهد شد.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها