کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت جهانی طلا در روزهای آینده با افت بیشتری روبرو خواهد شد


کد خبر : ۱۲۴۶۲شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰:۰۱۲۴۱۶ بازدید

تازه ترین نظرسنجی کیتکو نشان می دهد که قیمت جهانی طلا احتمالا طی روزهای آینده با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد.

تازه ترین نظرسنجی کیتکو نشان می دهد که قیمت جهانی طلا احتمالا طی روزهای آینده با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، نظرسنجی از خوانندگان کیتکو نیوز نشان می دهد که ناتوانی طلا در تثبیت سطح قیمتی 1200 دلار موجب شده تا روند نزولی این فلز گرانبها ادامه یابد.

بر اساس این گزارش پس از انتشار گزارش وزارت کار آمریکا در خصوص افزایش فرصت های شغلی ایجاد شده طی ماه می، روند نزولی قیمت طلا تشدید شده است.

در نظرسنجی آنلاین این هفته 350 خواننده شرکت کرده اند که از این تعداد 211 نفر معادل 60 درصد پیش بینی کرده اند که قیمت طلا در روزهای آینده کاهش خواهد یافت. 106 نفر معادل 30 درصد نیز اعلام کرده اند که قیمت طلا هفته آینده با افزایش روبرو خواهد شد و 33 نفر معادل 10 درصد نیز به تثبیت قیمت طلا رای داده اند.

نظرسنجی کیتکو نیوز از کارشناسان اقتصادی نیز نشانگر همین مساله است. در این نظرسنجی از 33 کارشناس ارشد اقتصادی 19 نفر شرکت کرده اند. از این تعداد نیز 9 نفر معادل 47 درصد به کاهش قیمت طلا در روزهای آینده رای داده اند. 8 کارشناس اقتصادی معادل 42 درصد نیز اعلام کرده اند که قیمت طلا در روزهای آتی افزایش خواهد یافت و 2 نفر معادل 11 درصد نیز پیش بینی کرده اند که قیمت طلا در روزهای آینده بدون تغییر خواهد بود.

در نظرسنجی هفته گذشته هم خوانندگان و هم کارشناسان اقتصادی روند قیمت طلا را اشتباه پیش بینی کرده بودند. هر دو گروه اعلام کرده بودند که قیمت طلا در هفته ای که گذشت با افزایش روبرو می شود.

البته برخی خوانندگان کیتکو نیوز بر این باورند که قیمت طلا در بلند مدت با افزایش روبرو خواهد شد ولی طی هفته آینده کاهش نسبی را تجربه خواهد کرد.

بسیاری از خوانندگان کیتکو معتقدند که فدرال رزرو آمریکا به زودی نرخ بهره را افزایش خواهد داد و این مساله به ضرر قیمت طلا خواهد بود.

گزارش سایت طلا حاکیست که به نظر می رسد انتشار آمارهای مثبت اقتصادی در آمریکا احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست سپتامبر را افزایش داده است.

برخی کارشناسان اقتصادی نیز تاکید کرده اند که قیمت طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر افزایش ارزش دلار با افت بیشتری روبرو خواهد شد. تحلیلگران بازار طلا اعلام کرده اند که اگر طلا نتواند در کوتاه مدت به بالاتر از 1170 دلار در هر اونس برسد، روند نزولی آن ادامه خواهد یافت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها