کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پرونده هتل اسپیناس در شهرداری تهران خاتمه یافته است


کد خبر : ۱۲۴۰۵چهارشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰:۲۶۲۷۸۳ بازدید

معاون توسعه و برنامه‌ریزی شهرداری تهران گفت: استیضاحی صورت نگرفته که حالا پس بگیرند، پرونده هتل اسپیناس براساس ماده 73 قانون ...

معاون توسعه و برنامه‌ریزی شهرداری تهران گفت: استیضاحی صورت نگرفته که حالا پس بگیرند، پرونده هتل اسپیناس براساس ماده 73 قانون شهرداری تهران خاتمه یافت.

به گزارش فارس، ناصر امانی در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران درباره بررسی پرونده هتل اسپیناس در شورای شهر اظهارداشت: آقای قناعتی (عضو شورای اسلامی شهر تهران) نامه‌ای را به شهرداری زدند که مجدداً هتل اسپیناس متر شود که این درخواست غیرقانونی بود و بنابر مذاکراتی که با آقای چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران صورت گرفت قرار شد تیمی متشکل از 4 نفر از نمایندگان شورا و شهرداری تهران در بررسی متراژ دوباره هتل اسپیناس حضور داشته باشند.

وی گفت: استیضاح شهردار تهران از سوی رئیس شورای شهر تهران ابلاغ نشده است که حالا بخواهند این استیضاح را پس بگیرند. در صورتیکه که استیضاحی صورت بگیرد باید از سوی رئیس شورای شهر ابلاغ شود. آقای قناعتی باید می‌گفت که سوالم را پس می‌گیرم نه اینکه استیضاح را پس می‌گیرم.

امانی افزود: در خصوص نامه‌ای که آقای قناعتی به شهرداری تهران مبنی بر متراژ دوباره هتل اسپیناس زده است، بنده به آقای چمران عرض کردم که باید قبل از سوال از شهردار این موضوع مطرح می‌شد.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی شهرداری تهران گفت: آقای قناعتی یک بار عنوان کردند 10 هزار متر تخلف شد، یکبار عنوان کردند 1300 متر و حال نیز عنوان می‌کنند 4 هزار و 740 متر تخلف در این پروژه هتل‌سازی اتفاق افتاده و این نشان می‌دهد خودشان در این موضوع ابهام دارند.

وی گفت: پس از تشکیل این کمیته 4 نفره عنوان شد اگر تخلفی صورت گرفته است اقدامات قانونی انجام شود و اگر ثابت شد تخلفی صورت نگرفته آقای قناعتی سوال خود را پس بگیرد.

وی بیان داشت: اینکه 4 هزار و 740 متر تخلف در این هتل صورت گرفته است تنها ادعای آقای قناعتی است و هنوز جلسه‌ای برگزار نشده که هر 4 نماینده کارگروه نظر قطعی را اعلام کنند.امانی تاکید کرد: برابر ماده 73 قانون شهرداری تهران، پرونده هتل اسپیناس خاتمه یافته است و وظیفه دیگر شهرداری درباره این هتل ندارد.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها