کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت نفت کوره صنایع سیمان تعیین شد


کد خبر : ۱۲۳۵۱دوشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷:۵۵۱۳۸۵ بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران قیمت فروش نفت کوره به صنایع سیمان تا پایان سال‌جاری را 1130 ریال به ازای هر لیتر اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران قیمت فروش نفت کوره به صنایع سیمان تا پایان سال‌جاری را 1130 ریال به ازای هر لیتر اعلام کرد.

سید ناصر سجادی در گفتگو با مهر درباره تعیین قیمت نفت کوره صنایع و کارخانه های سیمان پس از افزایش قیمت این فرآورده نفتی در خرداد ماه سال جاری، گفت: قیمت نفت کوره صنایع سیمان تا پایان سال‌جاری لیتری 1130 ریال تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اعلام اینکه دلیل تثبیت قیمت نفت کوره مصرفی صنایع سیمان، احتمال کمبود گاز برای فصول سرد سال و زمستان است، تصریح کرد: بر این اساس قیمت نفت کوره سیمانی ها تا اطلاع ثانوی 1130 ریال به ازای هر لیتر تعیین شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در فصول سرد سال به دلیل محدودیت در گازرسانی صنایع سیمان مجبور به استفاده از نفت کوره هستند، اظهار داشت: بر این اساس مطابق با مصوبه اسفند ماه سال گذشته صنایع سیمان مشمول افزایش جدید قیمت نفت کوره نخواهند شد.

سجادی با اشاره به نظارت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در نحوه مصرف نفت کوره صنایع سیمان در استان‌های مختلف کشور، تبیین کرد: براساس مصوبه هیات دولت، فروش نفت کوره به صنایع سیمان به صورت نقدی انجام می شود و هزینه حمل این فرآورده نفتی هم بر عهده خریداران است.براساس مصوبه هیات دولت، قیمت هر لیتر نفت کوره مصرفی کارخانه های سیمان زابل، خاش و لارستان و نیز آن دسته از کارخانه های سیمان که به دلیل کمبود گاز در ماه‌های سرد سال به تشخیص وزارت نفت مجبور به استفاده از نفت کوره تا پایان سال ۱۳۹۴ می شوند، معادل قیمت گاز مصرفی بخش صنعت و معدن تعیین شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها