کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فیس لیفت هیوندای سانتافه 2016


کد خبر : ۱۲۲۹۸شنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶:۳۸۲۲۲۲۱ بازدید

مدل بعدی خودروی هیوندای سانتافه که قرار است سال میلادی بعد به صورت رسمی معرفی و عرضه شود، تصاویر جدید از این خودرو در کره ...
فیس لیفت هیوندای سانتافه 2016فیس لیفت هیوندای سانتافه 2016

مدل بعدی خودروی هیوندای سانتافه که قرار است سال میلادی بعد به صورت رسمی معرفی و عرضه شود، تصاویر جدید از این خودرو در کره شکار شده است. می‌توان دید این خودرو بیشتر در قسمت جلو و پشت بهینه سازی و فیس لیفت شده است . از جمله تغییراتی که این خودرو خواهد داشت می‌توان به ظاهر تازه‌ی پنجره‌ی جلویی، سپر جلو و عقبِ بهینه سازی شده، چراغ‌های ال ای دی جدید برای جلو و پشت، رینگ‌های جدید و سیستم تازه‌ای برای اگزوز این خودرو اشاره کرد.

گزارش‌ها حاکی از این هستند که به لطف سیستم جدید دو دیفرانسیلی که در این خودرو استفاده خواهد شد (e-4WD)، تمام نیروی تولید شده از موتور خودرو به چرخ‌های جلویی منتقل شده و موتور الکتریکی این سیستم، چرخ‌های عقب را به حرکت در خواهد آورد. همچنین هیوندای موتور و سیستم انتقال قدرت این خودرو را به روزرسانی خواهد کرد تا میزان کمتری دی‌اکسید کربن سوزانده و مصرف سوخت کمتری داشته باشد. مدل استاندارد و غیر توربوی این خودرو موتور 2.4 لیتری و نیروی پیشرانه‌ی 190 اسب بخاری داشت و مدل جدید و احتمالاً قوی تر، اواخر امسال در کره و سال میلادی بعد هم در سایر نقاط جهان عرضه می‌شود تا با رقبایی چون تویوتا فورچونر، فورد اندور و شورلت تریل بلیزر رقابت کند.

krenyai463fisg8u7p4.jpg

3mx3rbtdxupznrmmvotn.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها