کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چرا سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی منحل شد؟


کد خبر : ۱۲۲۳۵پنجشنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹:۵۴۲۰۰۱ بازدید

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی غیر کارشناسی و در راستای ...

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی غیر کارشناسی و در راستای تقابل با خرد جمعی بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، حسن نوروزی در مراسم معارفه خود به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: واقع نگری این سازمان و پرهیز از ارائه آمارهای غیرواقعی از دیگر دلایل این تصمیم بود.

وی بیان کرد: جابه‌جایی ردیف‌های بودجه براساس تصمیم‌های فردی و استخدام‌های غیرقانونی از دلایل منحل کردن سازمان مدیریت وبرنامه ریزی بود. استخدامهایی که در دولت قبل انجام شد خود به اندازه یک دولت بزرگ در کشور بود.

نوروزی سازمان مدیریت را رصدخانه توسعه استان، عنوان و اظهارکرد: این سازمان تلاش می کند قدرتش بر مبنای برنامه باشد نه بودجه.

وی تصریح کرد: تکمیل طرح آمایش سرزمینی، توجه به نظام بودجه ریزی کارآمد و پیشگیری از خرد کردن بودجه برای بهره برداری از طرح‌های عمرانی از مهمترین برنامه‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است. نظارت دقیق‌تر به صورت فنی و تخصصی بر روند جذب بودجه و طرحهای عمرانی از رویکردهای سازمان در این استان خواهد بود.

نوروزی بیان کرد: تلاش خواهیم کرد تا با تدوین برنامه‌ها و چشم اندازها، ابن استان از قافله توسعه کشور عقب نماند.

وی یادآور شد: ۱۸۰۰ پروژه نیمه تمام در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها