کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سونی کوتاه آمد، اکسپریا کواد HD شد


کد خبر : ۱۲۲۳۴پنجشنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱:۲۴۴۷۰۹ بازدید

سونی برنامه‌ای برای توسعه نمایشگرهای کواد HD نداشت و این موضوع را بارها یادآور شد اما اکنون تصویر اکسپریا +Z3 منتشر شده است.
سونی کوتاه آمد، اکسپریا کواد HD شدسونی کوتاه آمد، اکسپریا کواد HD شد

سونی برنامه‌ای برای توسعه نمایشگرهای کواد HD نداشت و این موضوع را بارها یادآور شد اما اکنون تصویر اکسپریا +Z3 منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیشترین فروشندگان محصولات اندرویدی در بازار دنیا حداقل یک گوشی با نمایشگر کواد اچ‌دی یا به عبارتی(Quad HD (1440*2560 پیکسل را روانه بازار کرده‌اند اما سونی متمایز از دیگران است.

این برند سال گذشته اعلام کرد که برنامه‌ای در این زمینه ندارد و به هیچ عنوان نمایشگر کواد اچ‌دی برای گوشی اکسپریا Z3 نمی‌سازد.

امسال نیز بار دیگر چنین اظهاراتی از تریبون رسمی این شرکت مطرح شد اما اکنون تصاویری از اکسپریا Z3+ منتشر شده است که نمایشگری کواد اچ‌دی دارد.

جاناتان لین مدیر بخش سونی موبایل تایوان اخیرا گفته است که سونی اولین گوشی کواد اچ‌دی خود را معرفی خواهد کرد؛ وی گفته است که این اقدام با تغییری روی یکی از گوشی‌های موجود رد بازار صورت خواهد گرفت و صرفا شامل حال بهبودبخشی کیفیت نمایشگر و تکنولوژی پردازش تصویر می‌شود.

البته باید دانست که نمایشگرهای کواد اچ‌دی باتری خوری بیشتری در قیاس با 1080 پیکسلی‌ها دارند و از این جهت شاید نقطه ضعفی برای بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند به حساب آید.

بروزرسانی Z3 با نمایشگر 1440*2560 پیکسلی قطعا نمی‌تواند دو روز شارژ در خود نگاه دارد و نیازمندی گوشی برای اتصال به برق بیش از پیش می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها