کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نتیجه مذاکرات هسته ای در خروج رکود مسکن موثر است


کد خبر : ۱۲۲۲۳پنجشنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴:۱۵۲۵۷۶ بازدید

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان گفت: نتیجه عملکرد مذاکرات هسته ای در خروج رکود مسکن موثر است و نتیجه خوب سبب رونق بازار مسکن می شود.

رسول جهانگیری روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا با اشاره به وضعیت مسکن در اصفهان افزود: شرایط کنونی حاکم بر بازار مسکن بیشتر ناشی از مسائل روانی است. 

وی ادامه داد: نتایج عملکرد تیم مذاکره کننده در تعیین وضعیت مسکن موثر است و اگر نتایج خوبی در این مذاکرات کسب شود بازار مسکن رونق خواهد گرفت. 

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان به تسهیلات بانکی دولت برای احداث مسکن اشاره کرد و افزود: کاهش سود بانکی بازار مسکن و افزایش میزان وام تاکنون برای خروج از رکود موثر نبوده است.

وی افزود: میزان وام فعلی مسکن برای رونق به این بازار بسیار کم است و اگر وام های مسکن افزایش یابد به گونه ای که بیش از یک سوم هزینه های احداث مسکن را تامین کند، شاهد تغییر در حرکت مسکن خواهیم بود.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان بیان کرد: مبلغ فعلی وام مسکن برای شهرهای بزرگ کافی نیست و این وام قادر به ایجاد تغییرات در وضعیت مسکن و ایجاد تحرک در این بازار نمی شود.

وی در خصوص پیش بینی برای خروج از رکود در ساختمان سازی گفت: تغییر در بازار مسکن برای شش ماهه دوم سال پیش بینی می شود و امیدواریم با کمک داخلی دولت و نتایج مثبت مذاکرات شاهد حرکت خوبی برای رونق در بازار مسکن در سراسر کشور و استان اصفهان باشیم. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها