کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت طلا در پایین‌ترین سطح خود در 2 هفته اخیر


کد خبر : ۱۲۱۸۴چهارشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸:۴۸۱۰۷۶ بازدید

قیمت جهانی طلا پس از کاهش 2 درصدی در مبادلات روز سه شنبه، امروز چهارشنبه نیز نزدیک به پایین ترین سطح در 2 هفته اخیر رسیده است.

قیمت جهانی طلا پس از کاهش 2 درصدی در مبادلات روز سه شنبه، امروز چهارشنبه نیز نزدیک به پایین ترین سطح در 2 هفته اخیر رسیده است.

به گزارش رویترز، تقویت گمانه زنی ها نسبت به افزایش نرخ بهره آمریکا طی ماه های آینده تاثیر زیادی بر افزایش ارزش دلار داشته و این مساله موجب شده است تا قیمت طلا با افت شدیدی روبرو شود.

بر اساس این گزارش قیمت طلا در مبادلات روز گذشته بیش از 2 درصد کاهش داشته که این میزان کاهش از 30 آوریل تاکنون بی سابقه بوده است.

قیمت هر اونس طلا امروز به کمتر از 1188 دلار رسیده که نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است. قیمت طلا روز گذشته برای لحظاتی به کمتر از 1185 دلار رسید که این پایین ترین قیمت طلا از 12 می به شمار می رود.

انتشار آمارهای اقتصادی آمریکا نیز تاثیر زیادی بر افزایش ارزش دلار داشته است. شاخص اعتماد مصرف کننده در آمریکا طی ماه آوریل با افزایش روبرو شده است.

روسیه نیز بار دیگر طی ماه آوریل میزان ذخایر طلای خود را افزایش داده است. اظهارات جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا مبنی بر احتمال افزایش نرخ بهره طی ماه های آینده فشار زیادی بر قیمت طلا وارد کرده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها