کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز فروش فوری محصولات ایران خودرو - خرداد ماه 94 / شرایط


کد خبر : ۱۲۱۶۸سه شنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸:۰۳۳۱۵۳۲ بازدید

به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و سالروز آزاد سازي خرمشھر ، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، شرایط فروش فوری خرداد ماه به ...

به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و سالروز آزاد سازي خرمشھر ، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، شرایط فروش فوری خرداد ماه به شرح جدول پیوست از روز چھارشنبه مورخ ٩۴/٠٣/٠۶ الی ٩۴/٠٣/٣١ و یا تا زمان تكمیل ظرفیت ارائه مي گردد.

شرايط و توضیحات بخشنامه :

1. در اين بخشنامه امکان انتخاب كارت طلائي يك ستاره اختیاري برای خودروھای پژو ۴٠۵ و پژو٢٠۶، با امتیاز ٢۵% تخفیف فراھم می باشد. لذا مشتریان محترم در صورت تمايل به دريافت كارت طلائي، لازم است حین انجام مراحل ثبت نام نسبت به انتخاب آن اقدام نمایند.

2. ھر گونه تغییرات قیمتي غیر مستقیم (بیمه، عوارض دولتي ، مالیات و ...) و ھمچنین تغییرات قیمتي ناشي از الزامات قانوني و تصمیمات ابلاغي دولت و نھادھاي قانون گذار تا قبل از صدور فاكتور بر عھده مشتري خواھد بود.

3. شركت ايرانخودرو مجاز است در صورت تكمیل ظرفیت ، نسبت به قطع ثبتنام اقدام كند.

4. در صورت بروز ھرگونه تاخیر احتمالی در تحويل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، مطابق کلیه قراردادھا 18 درصد سالیانه (يك و نیم درصد ماھیانه) ، جريمه تاخیر به صورت روزشمار محاسبه و قابل پرداخت خواھد بود.

5. شرکت متعھد است در زمان ثبت نام، لیست اقلام و بھای آپشن ھای اختیاری را به مشتری ابلاغ نماید. بدیھی است در صورتی که (پس از امضاء قرارداد توسط مشتری، بعلت وجود الزامات قانونی و یا لزوم استانداردھای اجباری، نصب تجھیزات و لوازم اضافی (آپشن) توسط شرکت لازم باشد، شرکت حق مطالبه ارزش اضافه آپشن بر اساس ضوابط مصوب شورای رقابت را خواھد داشت.

زمان فعال سازي این بخشنامه ساعت 10:00 صبح روز چهار شنبه مورخ 94/03/06 می باشد  :


dkgajvc8u3zu9b9tyk.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها