کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پیشنهاد افزایش 10 تا 20 درصدی قیمت گاز


کد خبر : ۱۲۱۲۶دوشنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰:۳۹۲۱۱۲ بازدید

وزارت نفت پیشنهاد افزایش 10 ، 15 یا 20 درصدی تعرفه گاز طبیعی را به دولت ارائه داده و خواستار اجرای آن از خردادماه شده است.

وزارت نفت پیشنهاد افزایش 10 ، 15 یا 20 درصدی تعرفه گاز طبیعی را به دولت ارائه داده و خواستار اجرای آن از خردادماه شده است.

وزارت نفت به دولت پیشنهاد داد، در سال 94، قیمت عرضه هر متر مکعب گاز طبیعی برای مصارف خانگی، تجاری ( عادی، عمومی و ویژه)، آموزشی، ورزشی، مذهبی و کشاورزی به میزان بیست/پانزده/ده درصد نسبت به قیمت های مصوب سال 1393 افزایش یابد و نرخ دیگر مصارف بدون تغییر نسبت به سال 93 اعمال شود.

در این پیشنهاد آمده است، نرخ های مذکور بدون احتساب مالیات و عوارض دریافتی توسط شرکت ملی گاز ایران از خردادماه اعمال شود.

به گزارش تسنیم، هیات دولت روز گذشته پیشنهاد وزارت نفت برای افزایش قیمت فرآورده‌های سوختی مایع را تصویب کرد که بر اساس آن بنزین تک نرخی و 1000 تومان شد.

همچنین قیمت نفت‌گاز (گازوئیل) که پیش از این با دو نرخ 250 و 500 تومان عرضه می‌شد، 300 تومان تعیین شد. نفت‌کوره با 20 درصد افزایش به 300 تومان در لیتر و سوخت هواپیماهای مسافربری نیز با 20 درصد افزایش به 600 تومان رسیده است. قیمت گاز مایع با نرخ 230 تومان عرضه می‌شود که 9 درصد افزایش قیمت داشته است. در این میان نفت سفید بدون تغییر 150 تومان عرضه می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها