کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تابلوهای سود 22 درصدی همچنان در برخی بانک‌ها


کد خبر : ۱۲۰۵۶شنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵:۵۰۳۵۱۶ بازدید

تابلوهای نرخ های سود 22 درصدی همچنان در برخی از موسسات مالی و اعتباری و بانک ها دیده می شود.
تابلوهای سود 22 درصدی همچنان در برخی بانک‌هاتابلوهای سود 22 درصدی همچنان در برخی بانک‌ها

تابلوهای نرخ های سود 22 درصدی همچنان در برخی از موسسات مالی و اعتباری و بانک ها دیده می شود.

به گزارش اخبار بانک ، بیش از دو هفته از ابلاغیه بانک مرکزی برای کاهش دو درصدی نرخ سود سپرده ها در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری می گذرد.

این ابلاغیه شانزدهم اردیبهشت ماه در تمامی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری لازم اجرا بوده و این از این تاریخ به بعد هیچ بانکی اجازه افتتاح حساب یکساله با نرخ بیش از 20 درصد ندارد.

پیش از این بانک ها و موسسات مالی و اعتباری بنر و پوسترهایی برای نشان دادن نرخ سود سپرده های یکساله با نرخ 22 درصد در شعب خود نصب کرده بودند.

اما به نظر می رسد با توجه به اینکه از شانزدهم اردیبهشت ماه نرخ سود یکساله دو درصد کاهش یافته اما برخی از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری هنوز پوسترهای نرخ سود 22 درصدی را در سردرب شعب خود نصب شده دارند.

البته از داشتن محصول نرخ سود 22 درصدی توسط بانک ها و موسسات مالی و اعتباری خبر چندانی در دست نیست و احتمالا برداشته نشدن پوستر های نرخ سود 22 درصدی تنبلی برخی کارمندان شعب بانک هاست!

البته این احتمال هم وجود دارد برخی شعب با توجه به اینکه هنوز سود 22 درصد را افتتاح می کنند به عمد پوستر را باز نکرده تا بتوانند از شرایط کاهش نرخ سود در بقیه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری جذب سپرده کنند.

این در حالی است که همچنان برخی از موسسات مالی و اعتباری فاقد مجوز بصورت چراغ خاموش همچنان اقدام به افتتاح نرخ های سود بیش از 20 درصد می کنند.

پایگاه خبری اخبار بانک موضوع پرداخت نرخ سود بیش از 20 درصد را در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری با مجوز و فاقد مجوز پیگیری خواهد کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها