کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خیز شرکت تبرک برای گذر از بحران


کد خبر : ۱۱۹۷۶چهارشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱:۳۰۲۵۰۸ بازدید

در هفته ای که گذشت خبرهای خوبی از شرکت تبرک برای گذر از بحران نقدینگی و جلب رضایت سهامداران به گوش رسید.

در هفته ای که گذشت خبرهای خوبی از شرکت تبرک برای گذر از بحران نقدینگی و جلب رضایت سهامداران به گوش رسید.

این شرکت با ارسال پیامکی به سهامداران خود از آنها خواست با مراجعه به شرکت و پر کردن فرم های مربوط به نقل و انتقال سهام، سهامدار یکی دیگر از شرکت های زیرمجموعه تبرک شوند.شرکت شهداب که به نظر می رسید کارهای نهایی برای ورود به بورس را می گذراند، میزبان سهامدران تبرک خواهد بود تا این شرکت گره کوری که چندی ماهی هیچ کس نتوانسته آن را باز کند را به سرانجام برساند.

گفته می شود این شرکت قرار است تا چند ماه آینده وارد بورس شود و سهامداران تبرک می توانند از سود سال گذشته نیز در این شرکت بهره مند شود.در صورت استقبال سهامداران به نظر می رسد این شرکت زودتر از سایر شرکت ها بتواند مشکلات را پشت سر گذاشته و به عنوان اولین شرکت غیر بورسی وارد بازار سرمایه شود.

سهامداران شرکت پدیده نیز همچنان امیدوارانه به آینده می نگرند و پس از جلسه محسن پهلوان مقدم با سهامداران و پرسنل مجموعه این امیدواری افزایش پیدا کرده است.هایپرمارکت پدیده همچنان با اهدای هر شب یک پژو 206 به عوان جایزه به مشتریان و خریداران این مجموعه تلاش می کند نقدینگی فراوانی را به سمت خود جذب کند.

گفته می شود مشکلات این شرکت تا نیمه خرداد حل شده و این شرکت نیز وارد بورس می شود تا بتوانند مشکلات چند ماهه خود را حل شده ببیند.دیگر شرکتی که سهامدارن بسیاری دارد ولی همچنان مشکلات بسیاری را نیز در درون خود می بیند شرکت پردیسبان است.

رفت و آمد های گاه و بیگاه مدیران به دادگاه نیز گره کور این شرکت را باز نکرده است. گفته می شود مدیران پردیسبان در تدارک انتقال سهامداران به قزوین برای بازدید از پروژه های این شرکت هستند تا شاید بتوانند با این کار فشار سهامداران برای فروش سهام را کنترل کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها