کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مشکلات تأمین قطعات گروه نیسان و تینا برطرف شد


کد خبر : ۱۱۹۶۴چهارشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹:۱۶۲۷۸۰ بازدید

مدیر عامل پارس خودرو با بیان اینکه هنوز در بخش تولید با شرکت رنو به نتایج مناسبی دست پیدا نکرده‌ایم، گفت: مشکلات تأمین قطعات تینا و ...

مدیر عامل پارس خودرو با بیان اینکه هنوز در بخش تولید با شرکت رنو به نتایج مناسبی دست پیدا نکرده‌ایم، گفت: مشکلات تأمین قطعات تینا و گروه نیسان برطرف شد.

ناصر آقا محمدی از رفع مشکلات تأمین قطعات تینا و گروه نیسان خبر داد و اظهارداشت: اعمال تحریم‌های بین المللی باعث شده بود تا تأمین قطعات برخی از خودروها با مشکل روبه رو شود که خوشبختانه با مذاکرات متعدد این موضوع برطرف شد و خدمات پس از فروش این محصولات در حال انجام است.

وی با بیان اینکه البته هنوز در بخش تولید با شرکت رنو به نتایج مناسبی دست پیدا نکرده‌ایم، افزود: همچنان در حال مذاکرات اولیه با شرکت رنو هستیم اما آنها نتایح نهایی را موکول به لغو تحریم های بین المللی کرده‌اند.

مدیر عامل پارس خودرو اضافه کرد: البته شرکت رنو در مورد خودروهایی همانند ال 90 که ساخت داخل هستند فعالیت خود را ادامه می دهد.

آقا محمدی در رابطه با تأمین قطعات خودروی مگان نیز گفت: بحث تأمین قطعات یدکی این خودرو انجام می شود اما افزایش تولید این خودرو نیز مشمول لغو تحریم های بین المللی است. بر همین اساس باید تا تیر ماه صبر کنیم تا نتایج مذاکرات مشخص شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها