کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اقتصاد ایران اثر لغو تحریم‌ها را در سال 94 احساس نخواهدکرد


کد خبر : ۱۱۸۶۹یکشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶:۴۵۴۲۱۰ بازدید

رئیس کل بانک مرکزی نسبت به هرگونه انتظار برای اثرگذاری سریع لغو تحریم ها بر اقتصاد ایران هشدار داد و گفت در صورت توافق هسته ای، اثر لغو تحریم ها ...

رئیس کل بانک مرکزی نسبت به هرگونه انتظار برای اثرگذاری سریع لغو تحریم ها بر اقتصاد ایران هشدار داد و گفت در صورت توافق هسته ای، اثر لغو تحریم ها تا پایان سال جاری شمسی احساس نخواهد شد.

 رئیس کل بانک مرکزی ایران گفت دولت این کشور در حال طرح ریزی استراتژی هایی برای انتقال منابع و شتاب دادن به توسعه بخش های کلیدی اقتصاد از جمله نفت و گاز و گردشگری و آی تی است.

ولی الله سیف که در گفت‌وگو با روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز سخن می گفت افزود: ما در حال مطالعات امکان سنجی بسیاری هستیم. جذابیت های سرمایه گذاری در ایران کاملا واضح و ملموس هستند.

بر اساس این گزارش سیف انتظار دارد تحریم های مالی غرب علیه کشورش چند ماه پس از حصول توافق هسته ای برداشته شود. ایران و 5+1 پایان ژوئن 2015 را آخرین مهلت برای حصول به توافق هسته ای تعیین کرده اند.

در عین حال وی نسبت به هرگونه انتظار برای اثرگذاری سریع لغو تحریم ها بر اقتصاد ایران هشدار داد و گفت اثر لغو تحریم ها تا پایان سال جاری شمسی احساس نخواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها