کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تبلیغات تلویزیونی بانک صادرات برای پرداخت تسهیلات


کد خبر : ۱۱۸۶۲یکشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳:۰۵۴۷۰۳ بازدید

در حالی که پرداخت تسهیلات در بسیاری از بانک ها قفل شده است به نظر می رسد بانک صادرات به عنوان بزرگترین بانک خصوصی اقدام ...

در حالی که پرداخت تسهیلات در بسیاری از بانک ها قفل شده است به نظر می رسد بانک صادرات به عنوان بزرگترین بانک خصوصی اقدام به آغاز پرداخت تسهیلات با نرخ های جدید کرده است.

این بانک بزرگ شب گذشته تبلیغات زیرنویس تلویزیونی در بهترین و پربیننده ترن ساعات تلویزیون انجام داد و درآن خبر از اعطای تسهیلات در قالب قوانین جدید کرده است.

بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار کلیه بانک ها و موسسات اعتباری باید از تاریخ 16 اردیبهشت ماه تسهیلات پرداختی در قالب عقود مشارکتی را حداکثر به نرخ 24 درصد پرداخت کنند.

همچنین پرداخت تسهیلات در قالب عقود مبادله ای نظیر فروش اقساطی، خرید خودرو، جعاله و ... نیز باید با نرخ حداکثر 21 درصد پرداخت شود.

بانک صادرات که همواره پیشرو در زمینه اجرای قوانین و طرح های سپرده گذاری است این بار نیز به عنوان یک بانک موفق و منضبط در زمینه پرداخت تسهیلات و رعایت نرخ های فوق شناخته شده است.

هم اکنون بسیاری از بانک ها و موسسات مالی واعتباری تسهیلات خود را در قالب عقود مشارکتی و با نرخ های بیش از 28 درصد که گاها تا بالای 30 درصد نیز می رسد پرداخت می کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها