کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سه محصول جدید سایپا به زودی وارد بازار می‌شوند


کد خبر : ۱۱۸۰۸چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸:۲۱۱۳۴۴۰ بازدید

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: امسال سه محصول جدید را به بازار عرضه خواهیم کرد.
سه محصول جدید سایپا به زودی وارد بازار می‌شوندسه محصول جدید سایپا به زودی وارد بازار می‌شوند

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: امسال سه محصول جدید را به بازار عرضه خواهیم کرد.

سعید مدنی در حاشیه مراسم اهدای جایزه اصالت قطعه در جمع خبرنگاران افزود: خودرو جدید H330 در شرکت پارس خودرو و H230 در شرکت اصلی سایپا تولید می شود و خودرو 232 در نیمه دوم امسال بر روی پلتفرم X200 و با طراحی ایرانی به بازار عرضه خواهد شد.

وی اضافه کرد : خودرو 232 جزو خودروهای بسیار زیبا خواهد بود و با قیمتی مناسب عرضه خواهد شد.

مدنی درباره همکاری با خودروسازان چینی گفت: انچه که با عنوان خودروهای چینی با برندهای مختلف در بازار وجود دارد به طور عمده وارداتی است و شرکت های خودروساز اگر بخواهند با شرکت های چینی کار کنند سراغ خودروسازان معتبر چینی خواهند رفت زیرا از میان 120 خودروساز چینی ، خودروسازان خوبی هم وجود دارد که باید گزینش شود.

وی افزود: خودروهای چینی تا آزمایش و امتحان خود را از نظر کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش و کیفیت قطعات پس ندهند ، خودروسازان داخلی در سطح وسیع با آنها همکاری نخواهند کرد و این جزو شرایطی است که خودروسازان داخلی باید برای خودروسازان چینی بگذارند تا خودروهای چینی با کیفیت بسیار خوب عرضه شود و رضایت مشریان را جلب کند.

مدنی گفت: پیش بینی ما همکاری 5 درصدی برای آزمایش خودرهای چینی است و ما باید از فضای رقابتی که چین در تولید خودرو با دیگر کشورها ایجاد کرده است ، استفاده کنیم.

وی افزود: در قراردادها و هم در انتخاب همکاران چینی دقت نظر داشته باشیم و اگر محصولات چینی رضایت بخش بود همکاری ها را ادامه خواهیم داد.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: 30 تا 40 درصد قطعات یدکی مصرفی، تولید داخل کشور است در حالی که پیش از این 20 درصد بود و البته بسیاری از قطعات ساخت داخل هم 

از نظر کیفیت با مشابه خارجی برابری می کند و بخشی از قطعات ساخت داخل، صادر می شود.

مدنی افزود: امسال پیش بینی صادرات ما دو برابر سال گذشته و چهار برابر سال پیش از آن و عمده محصولات صادراتی ما مدل های مختلف تیبا و پراید است و در حال برنامه ریزی برای افزایش صادرات تندر سایپا و پارس خودرو نیز هستیم.

وی گفت : بازارهای صادراتی ما تغییر کرده است و علاوه بر بازارهای صادراتی سنتی، بازارهای جدید را برای صادرات محصول خود اضافه خواهیم کرد.

مدنی افزود : در دو هفته آخر فروردین 24 هزار خودرو در گروه خودروسازی سایپا تولید کردیم که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش داشت و تلاش می کنیم امسال 580 هزار دستگاه خودرو تولید کنیم که در مقایسه با سال گذشته 40 درصد افزایش خواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها