کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در پایان معاملات امروز تالار شیشه‌ای


کد خبر : ۱۱۸۰۶چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹:۱۲۱۴۲۲ بازدید

بورس تهران در آخرین روز کاری خود با نمادهای مثبت به کار خود پایان داد. هر چند که حجم و ارزش معاملات چندان چنگی به دل نمی‌زد. با این بازار سهام به امید ...

بورس تهران در آخرین روز کاری خود با نمادهای مثبت به کار خود پایان داد. هر چند که حجم و ارزش معاملات چندان چنگی به دل نمی‌زد. با این بازار سهام به امید حمایت 5 بانک بزرگ در هفته آینده به استقبال تعطیلات آخر هفته رفت.

 

امروز چهارشنبه شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران قیمت و بازده نقدی بورس تهران با 215 واحد رشد به 63 هزار و 531 واحد دست یافت.

شاخص قیمت وزنی نیز با 92 افزایش به مقدار 27 هزار و 158 واحد رسید.

بر اساس این گزارش شاخص بازار دوم در این روز با افزایش 263 واحدی رقم 130 هزار و 495 واحد را تجربه کرد و شاخص بازار اول نیز با رشد 184 واحدی از عدد 45 هزار و 934 واحد عبور کرد.

ارزش معاملات نیز در بورس تهران از 86 میلیارد و 892 میلیون تومان فراتر رفت. حجم معاملات اما به 400 میلیون و 692 هزار و 636 برگه سهام و دارایی مالی رسید که در 43 هزار و 567 نوبت دست به دست شد.

در فرابورس اما شاخص کل این بازار (آیفکس) با رشد 8 واحدی رقم 738 واحد را تجربه کرد.

در بازار نقدی فرابورس بالغ بر 41 میلیارد و 754 میلیون تومان شد که در نتیجه 87 میلیون و 149 هزار و 944 برگه سهام و سایر دارایی‌های مالی طی 16 هزار و 815 دفعه معامله به دست آمد.

به گزارش فارس، در بازار امروز گروه‌ پالایشی‌ها توانستند در جایگاه پیشروترین صنایع قرار گیرند به طوری که با پایان ساعت رسمی معاملات اغلب نمادهای معاملاتی این گروه با صف خرید میلیونی به کار خود پایان دادند.

در گروه بانک‌ها اما روند معاملات متعادل و همراه با بازارگردانی سهامداران عمده در محدوده میانگین قیمت پایانی روز گذشته بود این روند در گروه خودرویی‌ها نیز ادامه داشت هر چند که به نظر می‌رسد، با کاهش عرضه حقوقی‌ها در این گروه، خود را برای رشد دوباره در هفته آینده آماده می کنند.

طی معاملات امروز برخی نمادهای جذاب در گروه‌ دارایی‌ها مورد اقبال خریداران سهام قرار گرفت. در این گروه همزمان با نزدیک شدن به زمان مجامع و انتظار برای تقسیم سود مناسب مورد توجه برخی سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. نسبت قیمت بر درآمدی این گروه در حدود 5.5 مرتبه است که این یعنی کسب سود 20 درصدی پس از برگزاری فصل مجامع دارویی‌ها.

در مجموع بازار سهام در حالی این هفته به کار خود پایان داد که با انتشار خبر حمایت بورسی 5 بانک بزرگ از یکشنبه هفته آینده، منتظر نحوه عملکرد بانک‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری آنها در بازار سهام خواهد ماند تا این بار ببیند تا چه حد از بازار سهام حمایت واقعی خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها