کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فهرست جدیدی از قابل اعتمادترین خودروهای جهان


کد خبر : ۱۱۶۷۰شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲:۰۹۹۱۷۶ بازدید

در این مجال قصد داریم فهرست قابل اعتمادترین خودروهای موسسه جی دی پاور در سال 2015 که از نظر مشتریان کمترین مشکل ...

"جی دی پاور" یک مرکز معتبر خدمات بازاریابی در آمریکاست که تحقیقاتیرا بر اساس رضایت مشتری از کیفیت خودروها در مورد محصولاتی از جمله خودرو انجام میدهد. این موسسه هر سال بهترين خودروها را از نظر قابليت اعتماد (Dependability)معرفی میکند و امسال نيز بیست و ششمین فهرست خود را از این مدلها منتشر کرد.

در این بررسي، مشکلات مربوط به خودروها طی 12 ماه گذشته با پرسش از مشتریان خودروهایی که طی سه سال گذشته (2012) تا‌کنون مالک خودروی خود بوده اند، مورد بررسی قرار میگیرد. در این تحقیق قابلیت اطمینان و اعتماد به مدل های مختلف بر اساس تعداد مشکلاتی که از 100 خودرو در یک مدل گزارش شده اند (PP100) تعیین شده و سپس امتیازدهی می شوند.در این بررسی 177 علامت مشخصه که در هشت مقوله خودرویی اصلی جای گرفته اند، مورد بررسی قرار میگیرد. این هشت گروه شامل طراحی بیرونی، موتور و سیستم انتقال قدرت، صدا، سیستم های مسیریابی، ارتباطات (ACEN) ، طراحی داخلی، تجربه رانندگی، ویژگی ها، کنترلرها و نمایشگرها (FCD) ، سیستم های تهويه (HVAC) و صندلی ها هستند.اصلی ترین مشکلی که توسط مالکان خودروها گزارش شده است به اتصالات و سیستم بلوتوث خودروها مربوط میشود. همچنین سیستم های تشخیص داخلی صدا که باعث اخلال در فرمان از سوی راننده می شوند نیز از جمله اصلی ترین مشکلات مورد اشاره از سوی پرسش شوندگان بودند.

بر اساس یافته های مطالعه سال جاری 55 درصد از مالکان خودروهایی که مشکل در سیستم اتصال و بلوتوث خود را تجربه کرده اند، گزارش داده اند که سیستم های بلوتوث خودرو تلفن شان را شناسایی نکرده اند. برندهای تویوتا ( تویوتا، سایون و لکسوس) در فهرست "جی دی پاور" بیش از برندهای دیگر جایگاه های برتر را به خود اختصاص داده اند. پس از آن خودروهای آمریکایی و سپس مدل های کره ای و اروپایی قرار گرفته اند.

در این مجال قصد داریم فهرست قابل اعتمادترین خودروهای موسسه جی دی پاور در سال 2015 که از نظر مشتریان کمترین مشکل را داشته اند، به شما معرفی می‌کنیم:


1- خودروهای كوچك

fbpehu7oalbutmcmz4qf.jpg

در میان خودروهای كوچك بیشترین امتیاز را تویوتا کرولا به خود اختصاص داد. تویوتا پریوس وهوندا سیویک در این گروه به ترتیب جایگاه های دوم و سوم را اشغال کردند. تویوتا کرولا خودرویی است که همیشه به کیفیت و اطمینان شهره بوده است. مدل 2012 این خودرو اگر چه تغییرات چشمگیری را شاهد نبوده، اما یک تغییر چهره ساده را از سر گذرانده است. این خودرو با ارایه سیستم هایی نظیر کنترل الكترونيكي پایداری و کنترل اصطكاك، در دست‌یابی به استاندارهای ایمنی پیشتاز بوده است.


2- خودروهای چندمنظوره كوچك

2rdso9rq7on805dmcitg.jpg

در میان این نوع خودروها کیا سول هاچ بک بهترین نمره را از آن خود کرده است. تویوتا پریوس واگن و سایون XB هاچبک نیز در رتبه های بعدی قرار دارند. سایون ایکس بیدر دو مدل هاچ بک و استيشن طراحی شده است که هر دوی آنها در این بخش رتبه های نخست را به خود اختصاص داده اند. این محصول به صورت پایه دارای دوربین دید عقب، سامانه استارت دکمه ای، پاور ویندو، فرمان سه شاخه، سامانه اطلاعاتی سرگرمی مجهز به صفحه نمایشگر 6.1 اینچی و تزیینات فلزی است.


3- خودروهای كوچك لوكس

4qs3d5b0p5d7daumnrlp.jpg

در میان خودروهای كوچك لوكس و گرانقیمت (پرمیوم) اولین جایگاه بر اساس یافته های جی دی پاور به لکسوس سدان ES 350 اختصاص یافته است. آکورا TL و لینکلن MKZ هم به ترتیب در مکان های دوم و سوم جای گرفته اند. لکسوس ES 350 یک سدان تشریفاتی اندازه متوسط است که پلاتفرمش با تویوتا کمری مشترک است. این خودرو در سال های گذشته نیز توانسته بود رتبه های نخست در فهرست جی دی پاور را از آن خود کند.


4- شاسی بلندهای كوچك لوكس

d98cbgz70z0dsmu7niu.jpg

در شاسی بلندهای كوچك، بنز کلاس GLK بهترین نمره را به خود اختصاص داده است. GLK اولین شاسی بلند شرکت بنز است که در کشور آلمان تولید می شود و در پلاتفرم "C" قرار دارد. این خودرو از حیث طراحی کاملا متفاوت با سایر تولیدات مرسدس بنز و با ابعادی کوچک‌تر از کلاس M اين خودروساز اشتوتگارتي است. قدرت این شاسی بلند 268 اسب بخار است. آکورا RDX نيز جايگاه دوم قابل اعتمادترین شاسی بلندهای كوچك لوكس را به خود اختصاص داده است.

5- شاسی بلند كوچك

aofixsbhln7ed49c7cp.jpg

رتبه اول در این بخش به خودروی GMC "ترِین" اختصاص یافته است. این خودرو یک کراس اوور كوچك است که با دو سطح تزيينات عرضه شد. این خودرو به کمک گیربکس شش دنده، توان تولید ۳۰۱ اسب بخار را داراست. از امکانات این خودرو می توان به سامانه هشدار ترافیک، سامانه صوتی اطلاعاتی، سرگرمی جمس، بلوتوث، صندلی های هشت حالته سرنشینان جلو و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه اشاره کرد. تویوتا اف جی کروزر و راو4 به ترتیب مکان های دوم و سوم را در این بخش از آن خود کرده اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها