کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت روز انواع سیم کارت در بازار


کد خبر : ۱۱۵۴۲دوشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵:۰۵۴۷۴۶ بازدید

به تازگی بر اساس اظهارات فعالان بازار سیم‌کارت، قیمت کد‌های یک سیم کارت های همراه اول که قبل از تعطیلات نوروز به دو میلیون و 200 هزار تومان ...
بازار سیم کارت تلفن همراه چند هفته ای هست که با رونق مواجه شده است و شاهد افزایش قیمت قابل توجهی در برخی کدهای سیم کارت های همراه اول هستیم. اگرچه در یک دهه گذشته با آمدن اپراتورهای دوم و سوم و عرضه سیم کارت‌های ارزان قیمت و اعتباری از سوی این اپراتورها موجب شد تا بازار سیم کارت از حالت انحصاری خارج شود و قیمت ها شکسته شود و قیمت ها مدت طولانی ای بود به بجز برای شماره‌های رند، تقریبا ثابت مانده بود. البته باید بگوییم برای برخی خط‌های همراه اول که قدیمی‌تر هستند بازار معمولا همیشه رونق داشته است.
 
حال به تازگی بر اساس اظهارات فعالان بازار سیم‌کارت، قیمت کد‌های یک سیم کارت های همراه اول که قبل از تعطیلات نوروز به دو میلیون و 200 هزار تومان رسیده بود در این روزها مرز 2 میلیون و 600 هزار تومان را هم رد کرده است. 
 
همچنین کدهای 2 به قیمتی بالغ بر یک میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسند و برای سیم‌کارت‌های کد سه قیمتی بیش از یک میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود که البته در مجموع و در میان تمام کد‌ها، براساس میزان رند بودن شماره، قیمت از رقم‌های پایه بالاتر می‌رود.
 
کدهای چهار و پنج نیز به ترتیب قیمت‌هایی بیش از 700 و 600 هزار تومان دارند و برای کد شش هم قیمتی بالغ بر 550 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
 
اما سیم‌کارت‌هایی با کد‌های به نسبت جدید قیمت متعادل‌تری دارند و در میان آنها سیم‌کارت کد هفت در صورت نو بودن با قیمتی بالغ بر 500 هزار تومان و در صورت کارکرده بودن با رقمی بیش از 400 هزار تومان به فروش می‌رسند.
 
کد هشت نو نیز قیمتی حدود 400 هزار تومان دارد و کارکرده آن در بازار به قیمتی بالغ بر 350 هزار تومان به فروش می‌رسد.
 
کدهای 9 نو نیز به قیمت 300 هزار تومان به فروش می‌روند که البته اگر کارکرده این کد در بازار پیدا شود، قیمت آن به حدود 200 هزار تومان کاهش پیدا می‌کند.
 
سیم‌کارت‌های کد صفر که جدید‌ترین کدهای وارد شده به بازار هستند هم بیش از 200 هزار تومان قیمت دارند.
 
فعالان این حوزه معتقدند تمایل مردم به خرید سیم کارت‌های دائمی افزایش یافته است و چندی پیش در خبرها نیز داشتیم که اپراتور اول درخواست رنج جدید از شماره‌ها را به سازمان تنظیم مقررات داده‌اند و البته هنوز به درخواست آنان پاسخی داده نشده است.


اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها