کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

داغ شدن بازار تالارهای پذیرایی + نرخ‌های ورودی


کد خبر : ۱۱۵۰۶شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴:۲۹۶۴۶۰ بازدید

رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس با بیان اینکه وضعیت اجاره تالارها تا حدود دو ماه دیگر مطلوب است، گفت: معمولا در ماه‌های رجب ...

رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس با بیان اینکه وضعیت اجاره تالارها تا حدود دو ماه دیگر مطلوب است، گفت: معمولا در ماه‌های رجب و شعبان تعداد مراسم وعروسی ها افزایش می‌یابد و پس از آن با رسیدن به ماه رمضان دوباره میزان اجاره تالارها کاهش می‌یابد.

خسرو ابراهیمی‌نیا در گفت‌وگویی با بیان اینکه نرخ اجاره تالارهای پذیرایی در سال جاری 15 تا 20 درصد افزایش می‌یابد که این افزایش قیمت در برخی تالارها اعمال شده است، اظهار کرد: ورودی تمامی تالار‌های پذیرایی در تهران حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است.

وی یادآور شد: براساس استانداردی که در نظر گرفته شده در یک تالار پذیرایی برای هر نفر، یک متر مربع فضای خالص در نظر گرفته شده است؛ به عنوان مثال برای 300 نفر میهمان باید حداقل 300 متر فضای مفید به غیر از فضای حاشیه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته شود. چنانچه سالنی گنجایش 300 میهمان را داشته باشد و متقاضی بخواهد که این سالن را به دو بخش تفکیک کند و خانم‌ها و آقایان جدا باشند باید همان هزینه 300 هزار تومان ورودی پرداخت شود.

ابراهیمی‌نیا تصریح کرد: نباید با توجه به اینکه سالن به دو بخش تقسیم شده هزینه ورودی دو برابر شود و در این صورت تخلف است و با آن تالار برخورد می‌شود.


شناسایی باغ تالارهای غیر قانونی

رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس همچنین با بیان اینکه باغ تالارهایی به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند که ما در حال شناسایی آن ها هستیم؛ گفت: باغ تالار‌هایی که زیر نظر اتحادیه هستند براساس قوانین مبالغ خود را دریافت می‌کنند و باید به مردم اعلام کرد که تنها از باغ تالار‌هایی که داری پروانه هستند استفاده کنند.

وی در عین حال بیان کرد: کسانی که شکایتی در این زمینه داشته یا با تخلفی مواجه ‌شوند، می‌ توانند با شماره های اتحادیه 88535255 و 88535256 تماس بگیرند.

ابراهیمی‌نیا با بیان اینکه کیفیت، فضای کار و درجه‌بندی تالارها از جمله شاخص‌های قیمت گذاری است، گفت: معمولا در شروع هر سال هزینه‌های کارگری، هزینه حامل‌های انرژی و ضریب های مالیاتی افزایش می‌یابد و طبیعی است که این افزایش باید اعمال شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها