کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای طلا در بازارهای جهانی


کد خبر : ۱۱۴۱۲دوشنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷:۱۲۱۱۰۰ بازدید

قیمت جهانی طلا امروز دوشنبه تحت تاثیر افزایش چشمگیر شاخص سهام در بازارهای بین المللی قرار گرفت و نزدیک به پایین ترین سطح در یک ماه گذشته تثبیت شده است.

افزایش شاخص سهام و نگرانی سرمایه گذاران بین المللی نسبت به زمان افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا تاثیر زیادی بر افت تقاضا و قیمت طلا داشته است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا با 0.2 درصد افزایش به 1182 دلار رسیده است. قیمت طلا روز جمعه نیز تحت تاثیر افزایش شاخص سهام در بازارهای بین المللی با افت یک درصدی روبرو شده بود.

نگرانی ها نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا طی ماه های آینده نیز تاثیر زیادی بر افزایش ارزش دلار و افت قیمت طلا داشته است.

بسیاری از سرمایه گذاران و کارشناسان اقتصادی بر این باورند که فدرال رزرو در نشست ژوئن نرخ بهره را برای نخستین بار از سال 2006 میلادی افزایش خواهد داد ولی انتشار برخی آمارهای اقتصادی این احتمال را تقویت کرده است که فدرال رزرو افزایش نرخ بهره را از نشست سپتامبر کلید خواهد زد.

نشست فدرال رزرو آمریکا روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد و این نشست تاثیر زیادی بر ارزش دلار و قیمت طلا خواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها