کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تداوم ریزش طلا در بازارهای جهانی


کد خبر : ۱۱۳۴۹شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱:۱۶۹۴۶ بازدید

دیروز جمعه هم این روند افت قیمت ادامه داشت و در لحظه نگارش این گزارش، هر اونس طلا تا هزار و 180دلار هم سقوط کرد. با این رخداد در کنار افت ...

ریزش طلا در جهان همچنان ادامه دارد. هر اونس طلا روز چهارشنبه به نرخ هزار و 197دلار معامله می‌شد که در روز پنجشنبه هفته گذشته با افتی 10 دلاری به رقم هزار و 187دلار رسید.

دیروز جمعه هم این روند افت قیمت ادامه داشت و در لحظه نگارش این گزارش، هر اونس طلا تا هزار و 180دلار هم سقوط کرد. با این رخداد در کنار افت قیمت دلار، طلا هم نزولی شد. هر سکه طرح جدید روز پنجشنبه به قیمت 954 هزار تومان معامله شد و طرح قدیم هم ٩٥٥ هزار تومان فروخته شد.

در بازار معاملات نقدی، قیمت سکه طرح قدیم هزار تومان از نرخ سکه طرح جدید پیشی گرفت. مصطفی قدرتی، معامله‌گر ارز و سکه دلیل این اتفاق را تعداد کم سکه طرح قدیم می‌داند. نیم‌سکه هم در بازار روز پنجشنبه سه ‌هزار تومان افت قیمت داشت و به نرخ ٤٩٣ هزار تومان معامله شد. ربع‌سکه، اما نسبت به روز چهارشنبه ‌هزار تومان تقویت شد و در آخرین روز کاری هفته گذشته به قیمت ٢٧٩ هزار تومان فروخته شد.

سکه گرمی هم بدون تغییر قیمت، همان ١٩٠ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ١٨ عیار، با ریزشی حدود هزار تومان به قیمت ٩٧هزارو ٨٦٥ تومان فروخته شد. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها