کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان از 6 اردیبهشت


کد خبر : ۱۱۳۴۸جمعه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴:۱۸۵۳۴۲ بازدید

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: از 6 اردیبهشت افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی که براساس مصوبه هیأت ...

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: از 6 اردیبهشت افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی که براساس مصوبه هیأت دولت برای حداقل بگیران 17 درصد و سایر سطوح 15 درصد افزایش یافت، پرداخت می‌شود.

سیدتقی نوربخش در گفت‌وگویی درباره افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران  تأمین اجتماعی اظهار داشت: براساس مصوبه هیئت دولت حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در دو سطوح 15 تا 17 درصد افزایش یافت بر این اساس حقوق حداقلی بگیران 17 و حقوق سایر سطوح 15 درصد در سال 1394 افزایش یافته است.

وی درباره نارضایتی کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران از میزان افزایش حقوق بیان داشت: حقوق و دستمزد را دولت تعیین کرده است و بر این اساس با افزایش 17 درصدی حقوق حداقل بگیران به 707 هزار تومان رسید.

نوربخش درباره حداکثر حقوق بازنشستگان اظهار داشت: 7 برابر حداقل حقوق و نهایتا 5میلیون تومان حداکثر پرداختی تأمین اجتماعی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی یادآور شد: از روز یکشنبه 6 اردیبهشت  افزایش حقوق بازنشستگان به حسابشان واریز می‌شود.

به گفته نوربخش، مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران نیز در آینده‌ای نزدیک به حسابشان واریز می‌شود.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها