کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اجاره غرفه‌های نمایشگاه کتاب تهران چقدر است؟


کد خبر : ۱۱۳۰۳چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶:۱۰۴۳۳۰ بازدید

شهرام نیا قائم مقام بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اعلام کرده است که امسال 2700 ناشر داخلی و حدود 140 ناشر بین المللی ...

شهرام نیا قائم مقام بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اعلام کرده است که امسال 2700 ناشر داخلی و حدود 140 ناشر بین المللی برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند و نمایشگاه امسال در فضایی در مجموع حدود 135 هزار متر مربعی برگزار می شود که نسبت به سال گذشته 10 تا 12 هزار متر مربع وسیع تر است.

او همچنین درباره بودجه مصوب و دولتی نمایشگاه گفته:«  رویکرد امسال نمایشگاه کتاب تهران به لحاظ مباحث مالی، صرفه جویی در منابع است، بودجه ای که به نمایشگاه کتاب تهران اختصاص پیدا کرده است، بودجه ای اندک و معادل ۷ میلیارد تومان است که البته ارقامی مانند اجاره غرفه ها به آن اضافه خواهد شد.»

اما سوالی که در این بین پیش می آید این است که هزینه اجاره غرفه های نمایشگاه بیست و هشتم کتاب تهران چقدر است و ناشران برای اجاره یک غرفه چقدر باید پول پرداخت کند؟
 


البته این اعداد در شرایطی اعلام شده است که در مقایسه با سال گذشته رشد محسوسی داشته است تا جایی که در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای ناشران خصوصی، اجاره غرفه های کمتر از 9 متر، 30 هزار تومان، از 9 تا 24 متر، 34 هزار تومان، از 25 تا 48 متر، 55 هزار تومان، از 49 تا 100 متر، 70 هزار تومان و از 101 متر به بالا 100 هزار تومان تعیین شده بود. 

همچنین قیمت اجاره غرفه های نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در دوره بیست و ششم متری 25 هزار تومان برای غرفه های کمتر از 9 متر، 25 هزار تومان و برای غرفه های بیشتر از 100 متر، 50 هزار تومان بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها