کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اثرات مثبت لغو تحریم‌ها بر بازار کار


کد خبر : ۱۰۸۹۸شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳:۲۱۵۶۶۴ بازدید

به اعتقاد دبیر کل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور برداشته شدن تحریم‌های هسته‌ای در صورت رسیدن به توافق نهایی بر بازارهای داخلی ...

به اعتقاد دبیر کل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور برداشته شدن تحریم‌های هسته‌ای در صورت رسیدن به توافق نهایی بر بازارهای داخلی از جمله بازار کار و ارز موثر خواهد بود.

هادی ابوی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: در سالی که به نام همدلی و همزبانی بین دولت و ملت مزین و نامگذاری شده است امیدواریم که به معنای واقعی همراهی، همدلی و همزبانی میان دولتمردان و مردم را شاهد باشیم و در حوزه کار و کارگری نیز بین تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و شرکای اجتماعی روابط حسنه‌ای برقرار باشد.

وی ادامه داد: جامعه کارگری به چنین پیام‌هایی توجه ویژه دارد و معنای پیام‌های اقتصادی مقام معظم رهبری را با جدیت دنبال می‌کند.

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور تصریح کرد: کارگران همواره در تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها همدلی و وحدت خود را حفظ کرده‌اند شاید کمی در همزبانی دچار مشکل باشند اما وزارت کار می‌تواند در همزبان کردن تشکل های کارگری و کارفرمایی مثمرثمر باشد.

ابوی در ادامه به اثرات لغو تحریم‌ها در بازار کار، تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: با تفاهمات اولیه که انجام شده و بیانیه مشترکی که صادر شد، بارقه امیدی به وجود آمده است و کارگران نیز با حرکت چرخ‌های تولید و اقتصاد و کسب درآمد بیشتر به زندگی و آینده شغلی خود امید بسته‌اند.

به گفته وی، توافق صورت گرفته میتواند در بسیاری از بازارهای داخلی از جمله خودرو و مسکن اثرگذار باشد و تغییر قیمت‌ها در بازار ارز را به دنبال خواهد داشت.

این فعال کارگری ابراز امیدواری کرد که در سال همدلی و همزبانی میان دولت و ملت، تصمیمات اقتصادی گرفته شده از سوی دولت به سود مردم باشد و مردم نیز دولت را یاری کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها