کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت طلا هفته آینده تحت تاثیر گزارش وزارت کار آمریکا


کد خبر : ۱۰۸۷۲جمعه، ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵:۰۱۲۸۰۹ بازدید

سرمایه گذاران و فعالان بازار طلا بی صبرانه منتظر انتشار گزارش وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت بازار اشتغال و بیکاری در ماه مارس هستند و این ...

سرمایه گذاران و فعالان بازار طلا بی صبرانه منتظر انتشار گزارش وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت بازار اشتغال و بیکاری در ماه مارس هستند و این آمارها مهمترین عامل موثر بر قیمت طلا در هفته آینده خواهد بود. بر اساس این گزارش تحلیلگران اقتصادی معتقدند که انتشار گزارش امروز وزارت کار آمریکا تاثیر زیادی بر گمانه زنی های سرمایه گذاران بین المللی در خصوص زمان افزایش نرخ بهره فدرال رزرو خواهد داشت.

بسیاری از کارشناسان اقتصادی بر این باورند که قیمت طلا در شرایط کنونی به شدت تحت تاثیر آمارهای اقتصادی قرار دارد و در صورت ادامه روند کنونی فدرال رزرو نرخ بهره را برای نخستین بار از سال 2006 میلادی در نشست ژوئن افزایش خواهد داد.گوون پرستون تحلیلگر ارشد موسسه ریسورس ماون تاکید کرد که بازار طلا منتظر روشن شدن وضعیت آمارهای کلان اقتصادی آمریکا است تا این آمارها بتواند روند قیمت طلا را مشخص کند. 

وزارت کار آمریکا روز گذشته اعلام کرده است که تعداد مدعیان دریافت بیمه بیکاری به کمتر از 268 هزار نفر رسیده که این پایین ترین رقم در 15 سال اخیر به شمار می رود. انتشار این گزارش موجب کاهش نسبی قیمت طلا شده و قیمت این فلز زرد را به مرز 1200 دلار رسانده است.البته تحلیلگران اقتصادی در خصوص میزان تاثیر گزارش امروز وزارت کار آمریکا بر قیمت طلا اختلاف نظر دارند. بارت ملک تحلیلگر موسسه تی دی اس تاکید کرد که انتشار گزارش چهارشنبه موسسه ای دی پی موجب شد تا قیمت طلا با افزایش نسبی روبرو شود و مبادلات در بازار بیشتر شود. 

تحلیلگران موسسه اچ اس بی سی پیش بینی کردند که انتشار گزارش وزارت کار آمریکا موجب افزایش چشمگیر قیمت طلا نخواهد شد. موسسه مالی کامرز بانک آلمان نیز اعلام کرد که قیمت طلا تحت تاثیر آمارهای کمتر از انتظار وزارت کار آمریکا با افزایش نسبی در کوتاه مدت روبر خواهد شد.بارت ملک معتقد است که طلا برای حفظ سطح 1200 دلاری در شرایط کنونی با چالش های زیادی روبرو است. نوسانات مربوط به ارزش دلار و شاخص سهام، مسیر اصلی قیمت طلا را در شرایط کنونی تعیین می کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها