کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چه کسانی مالک پنت‌هاوس‌های تهران هستند؟


کد خبر : ۱۰۸۷۰جمعه، ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱:۰۳۶۵۵۳ بازدید

ساخت وساز واحدهای لوکس و پت هاوس در تهران نسبت به چند سال گذشته افزایش یافته و وجود نماهای بسیار زیبا و امکانات فوق مدرن باعث ...

ساخت وساز واحدهای لوکس و پت هاوس در تهران نسبت به چند سال گذشته افزایش یافته و وجود  نماهای بسیار زیبا و امکانات فوق مدرن باعث رونق یافتن این بازاربرای افراد خاص گشته است.  براساس این گزارش یکی از مشاوران املاک واقع در مناطق شمال تهران با اشاره به اینکه قیمت واحدهای لوکس یکی از مناطق بسیار متفاوت شمال تهران از مشتریان احتمالی استقبال می کند.  

براساس این گزارش این آپارتمان لوکس 4 اتاق خواب، 4 سرویس بهداشتی با کف سنگ مرمر، آشپزخانه بزرگ اوپن و مجهز و سیستم های روشنایی الکترونیکی و دیگر وسایل راحتی و رفاهی دارد که با اتاق هتل های پنج ستاره رقابت می کند. قیمت این آپارتمان های لوکس حدود 3.5 میلیون دلار است. یک عضو آژانس خرید و فروش مسکن در تهران گفت: این قیمت با میزان لوکس بودن این آپارتمان تناسب دارد. این یکی از بهترین واحدهای آپارتمانی پایتخت به شمار می آید که در ساختمانی ویژه توسط یکی از بهترین سازندگان ساختمان در تهران بنا شده است. 

در سال گذشته این واحد مسکونی لوکس بدون مشتری باقی ماند، علاوه بر این نصف واحدهای مسکونی این ساختمان 6 طبقه هم خالی ماندند. این وضعیت مشابه دهها آپارتمان لوکس دیگر در مناطق مختلف تهران است، همه این واحدها برای فروش گذاشته شده اند اما همگی بدون مشتری باقی مانده اند. درحال حاضر واحدهای بسیار زیادی از آپارتمان های لوکس وجود دارند که به دلیل افزایش قیمت، فروخته نشده اند ، یکی از واحدهای مسکونی لوکس در مدت 5 ماه برای هر متر مربع، حدود 1000 دلار گران شد. 

براساس این گزارش قیمت آپارتمان های یک برج اشرافی در کامرانیه تهران برابر با قیمت پنت هاوس این برج 23 میلیارد تومان برآورد شده است. براساس این گزارش سالن سینمای سه بعدی با سیستم صوتی دالبی ساراند، سالن بیلیارد با میز اسنوکر، دو فضای مجزا با مساحت بالغ بر 500 متر مربع جهت استخر، سالن Gym با دستگاه ورزشی، کنترلرهای هوشمند ABB با امکان تنظیم دما، نور، صدا یا موسیقی تنها بخشی از امکانات سوپر رویایی برج هستند. در آشپزخانه ها هم از تجهیزات اجاق گاز، فر، مایکروویو، قهوه ساز و ماشین ظرفشویی استفاده شده که همگی توسط یک برند آلمانی معروف ساخته شده اند از جمله امکانات واحدهای لوکس به شمار می رود. براساس این گزارش برای خرید ارزان ترین واحد در طبقه اول پنت هاوس به چیزی حدود پنج میلیارد تومان ناقابل نیاز خواهید داشت. بهترین واحد برج یک پنت هاوس 1400 متری دوبلکس است که حدود 23 میلیارد تومان قیمت دارد. تنها پورسانت معامله این واحد 230 میلیون تومان تخمین زده می شود. 
 
برج رویایی کجاست؟ 
 
تبلیغات آپارتمان های چندمیلیارد تومانی در تهران روز به روز بیشتر می شود. نمونه این موضوع که این روزها تبلیغات گسترده ای درخصوص آن انجام شده و در فضای اینترنتی عکس ها و مشخصات تجملی اش ارسال می شود مجتمع «ر» در محدوده کامرانیه تهران است که در زمینی به مساحت 7000 مترمربع با 47000 مترمربع زیربنا ساخته شده است. این برج که گفته می شود توسط شرکتی خصوصی ساخته شده است شامل 32000 مترمربع مساحت مفید واحدهای مسکونی است که 1000 مترمربع واحدهای تجاری و 14000 مترمربع فضاهای تفریحی و مشاعات دارد و با قیمت میانگین دست کم 500 میلیارد تومان در بخش مسکونی اش ارزش فروش دارد. 
 
میانگین آپارتمان ها؛ هفت میلیارد تومان 

بدین صورت و با قیمت پایه اعلامی از سوی عرضه کنندگان این ملک باید به این نکته  توجه داشت که با قیمت طبقه اول 125 میلیون ریال برای هر مترمربع و درنظرگرفتن واحدهای 400 متری این مجتمع، کمترین قیمت 50 میلیارد ریال است تا صاحب یکی از آپارتمان های این ساختمان شوید! قیمت واحدهای 600 متری در کمترین قیمت طبقات این مجتمع هم رقمی بالغ بر 75 میلیارد ریال است. پیگیری ها نشان می دهد، قیمت آپارتمان های این مجتمع با احتساب افزایش دو درصدی قیمت در هر طبقه نیز در طبقه دوم به متری 12 میلیون و 700 هزار تومان در هر مترمربع و در طبقه سوم به 13 میلیون تومان و تا طبقه پانزدهم به 16 میلیون و 250 هزار تومان افزایش می یابد. 

بر این اساس در شرایطی که در طبقات 14 و 15 این برج دو واحد پنت هاوس 926 متری در هر طبقه و یک واحد پنت هاوس 1400 متری دوبلکس قرار گرفته اند. بالاترین قیمت ها در این برج برای پنت هاوس 926 متری به 150 میلیارد ریال و در دوبلکس طبقه 15 به قیمت تمام شده 226 میلیارد ریال یا حدود 23 میلیارد تومان می رسد! 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها