کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

امروز قیمت گوشت مرغ به 7400 تومان رسید


کد خبر : ۱۰۸۳۲یکشنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵:۵۹۲۵۱۷ بازدید

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت گوشت مرغ با توجه به کاهش میزان تقاضا رو به کاهش است و این روند از روز سوم ...

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت گوشت مرغ با توجه به کاهش میزان تقاضا رو به کاهش است و این روند از روز سوم فرودین ماه آغاز شده است.

مهدی یوسف‌خانی در گفت‌وگویی اظهار کرد: قیمت گوشت مرغ که در روزهای پایانی سال به 8600 تومان رسیده بود امروز به 7400 تومان رسیده است.

وی گفت: با توجه به اینکه بیشتر ساکنان تهران در این ایام به سفر رفته اند، بنابراین کاهش میزان تقاضا باعث کاهش قیمت شده است.

کاهش قیمت ماهی

وی همچنین از کاهش قیمت ماهی خبر داد و گفت: تقاضا برای خرید ماهی در روزهای پایانی سال حدود 400 تا 500 درصد افزایش می‌یابد چون کسانیکه در ایام سال ماهی خریداری نمی‌کنند سعی می‌کنند برای شب عید ماهی پلو بپزند و همین موضوع قیمت ماهی را حدود 5 تا 10درصد افزایش می‌دهد ولی با شروع سال بلافاصله تقاضا کاهش یافته و به دنبال آن قیمت نیز کاهش می یابد.

بیشترین تقاضای خرید ماهی برای قزل‌آلا

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی بیشترین تقاضای خرید را مربوط به ماهی قزل‌آلا عنوان کرد و گفت: این ماهی به دلیل شکیل، خوش خوراک بودن و قیمت مناسب آن مورد تقاضای بالا قرار می‌گیرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها