کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اتمام سریع شارژ ایرانسلی‌ها به خاطر اپلیکیشن‌ها است


کد خبر : ۱۰۷۹۶دوشنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷:۴۸۵۱۰۴ بازدید

مدیر عامل اپراتور دوم ارتباطی در ارتباط با تمام شدن زودهنگام شارژ گوشی‌های هوشمند که از اینترنت استفاده می‌کنند، گفت: گوشی‌های هوشمند به ...

مدیر عامل اپراتور دوم ارتباطی در ارتباط با تمام شدن زودهنگام شارژ گوشی‌های هوشمند که از اینترنت استفاده می‌کنند، گفت: گوشی‌های هوشمند به میزان نرم‌افزارهایی که روی آنها نصب می‌شود، دیتا مصرف می‌کنند.

علیرضا قلمبر دزفولی در گفت‌وگویی درباره تمام شدن زود هنگام شارژ سیم‌کارت‌های ایرانسل در هنگام استفاده از اینترنت و نارضایتی‌هایی که کاربران از این موضوع دارند، اظهار کرد: تعرفه‌هایی که در حال حاضر به شکل آزاد برای سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل تعیین شده کیلوبایتی 0.75 ریال است که این رقم در سیم‌کارت‌های دائمی به نیم ریال می‌رسد اما باید دانست در اغلب گوشی‌های هوشمند این امکان وجود دارد که مشترکان میزان مصرف خود را بررسی و براساس تعرفه‌های موجود هزینه‌های خود را محاسبه کنند.

مدیر عامل ایرانسل عنوان کرد: گوشی‌های هوشمند به میزان نرم‌افزارهایی که روی آنها نصب می‌شود، دیتا مصرف می‌کنند، ممکن است مصرف دیتای آن براساس تعداد نرم‌افزارها متغیر باشد.

وی تصریح کرد: تعرفه دیتای تلفن همراه طی ماه‌های گذشته تغییراتی پیدا کرده و اکنون برای مشترکانی که از بسته‌ها استفاده می‌کنند، تعرفه‌های کمی اعمال می‌شود.
او افزود: قیمت بسته‌های اینترنت ایران در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها