کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازرسی 24 ساعته فرودگاه‌ها در ایام نوروز


کد خبر : ۱۰۷۵۴پنجشنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳:۱۵۱۵۴۲ بازدید

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی با بیان اینکه بلیط نوروزی برخی از مسیرهای داخلی هنوز به فروش نرفته ...

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی با بیان اینکه بلیط نوروزی برخی از مسیرهای داخلی هنوز به فروش نرفته است، گفت: در ایام نوروز بازرسی از فرودگاه‌های کشور به صورت 24 ساعته انجام می‌شود.

 

مرتضی دهقان بعد از ظهر امروز در حاشیه برنامه بازدید وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: نظارت بر شرکت‌های هوایی و موسسات هوانوردی به صورت مستمر در تمام فرودگاه‌ها انجام می‌شود اما در ایام تعطیلات نوروزی این نظارت‌ها افزایش بسزایی یافته و مسافران هنگام ورود و خروج با مشکل مواجه نشوند.

وی ادامه داد: طرح نوروزی سفرهای حمل و نقل هوایی از روزهای 24 و 25 اسفند آغاز شد، در تمامی ایام اغلب پروازهای نوروزی با نظم و انضباط خاصی در فرودگاه‌های کشور برقرار شده است.

دهقان با اشاره به تأخیر برخی پروازها در این ایام به دلیل شرایط نامناسب جوی بیان کرد: در ازای طرح نوروزی، نظارت سازمان هواپیمایی کشور تا 15 فروردین‌ماه در همه فرودگاه‌های کشور 24 ساعته است تا مشکلی در زمینه اعزام و پذیرش و فروش بلیط هواپیما نداشته باشیم.

وی بیان کرد: با وجود تقاضای زیاد در سیستم حمل و نقل هوایی اما هنوز در برخی از مسیرهای داخلی بلیط وجود دارد و متقاضیان می‌توانند برای خرید این بلیط‌ها اقدام کنند.

وی به انجام روزانه بیش از 200 پرواز در فرودگاه امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: در این فرودگاه همه پروازها بدون هیچ مشکلی برقرار می‌شود ضمن آنکه 3 فروند هواپیما به عنوان هواپیمای جایگزین در این فرودگاه استقرار یافته‌اند تا در شرایط لازم استفاده شوند.

وی همچنین یادآور شد: پروازهای روزانه فرودگاه مهرآباد در ایام پیک سفر نظیر نوروز به بیش از 350 پرواز در روز رسیده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها