کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برای پرداخت سپرده‌های متقاضیان موسسه میزان


کد خبر : ۱۰۶۹۵سه شنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹:۴۶۳۸۰۵ بازدید

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی گفت: موسسه میزان با یکی از بانک‌ها برای پرداخت سپرده‌های متقاضیان این موسسه ادغام می‌شود.

حسن صابری عصر دیروز در نشست با مدیران اقتصادی خراسان شمالی اظهار کرد: ادغام موسسه میزان برای برطرف شدن مشکلات پیش آمده در آینده نزدیک با یکی از بانک‌ها انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این موسسه مالی در حال دریافت مجوزهای لازم از بانک مرکزی بوده که این اتفاقات روی داد، گفت: بروز برخی از شائبه‌ها باعث شده تا این موسسه در قبال سپرده‌ها مردم با مشکلاتی مواجه شود که در این راستا مسئولان هم برای برطرف شدن مشکلات در حال پیگیری مستمر هستند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی با بیان اینکه در زمینه موسسات مالی کم‌کاری‌هایی هم صورت می‌گیرد، اظهار کرد: اگر تابلویی به عنوان موسسه مالی و بانک خصوصی در شهرها بالا  می‌رود، باید از آنها مجوز خواست تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.

وی بیان داشت: اکنون به واسطه برخی کوتاهی‌ها این مشکلات بروز کرده و باید از این پس به گونه‌ای مدیریت شود تا این مشکلات به وجود نیایید.

سرپرست امور شعب بانک ملی خراسان شمالی گفت: طبق پیگیری‌های انجام شده مقرر است تا بدهی‌های میزان و مطالباتی که مردن از این موسسه مالی داشته‌اند با ادغام در یکی از بانک‌های دولتی انجام شود و موسسه میزان با یکی از بانک‌ها برای پرداخت سپرده‌های متقاضیان این موسسه ادغام می‌شود.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه منابع بانک‌های استان امسال 19 هزار و 868 میلیون ریال بوده است، اظهار کرد: بخش قابل ملاحظه از منابع بانک‌های استان در قالب تسهیلات بلند و کوتاه‌مدت و منابع گران‌قیمت و ارزان‌قیمت و قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی همچنین میزان مصارف به منابع 12 عضو شورای هماهنگی بانک‌های استان را 161 درصد عنوان کرد.

وی گفت: تسهیلات مختلفی در بخش سفر رهبری، قرض‌الحسنه، ازدواج توسط بانک‌های استان طی امسال پرداخت شده است.

صابری شمار شعب بانک‌های عضو شورای هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی را 150 شعبه و 29 باجه اعلام کرد و یادآور شد: 35 شعبه کشیک بانک‌های استان فعال بوده و خدمات لازم را به مشتریان ارائه می‌کنند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی گفت: 350 دستگاه خودپرداز هم مربوط به بانک‌های عضو شورای هماهنگی در سطح استان به مردم خدمات می‌دهند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها