کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

9 ویژگی جذاب دوربین گلکسی اس 6


کد خبر : ۱۰۵۵۰دوشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶:۵۷۸۸۰۷ بازدید

در نگاه اول این دوربین چیزی شبیه به گلکسی اس 5 به نظر می‌رسد! وضوح این دوربین تنها بخشی از برنامه جدید سامسونگ است، این کمپانی ...
9 ویژگی جذاب دوربین گلکسی اس 69 ویژگی جذاب دوربین گلکسی اس 6

در نگاه اول این دوربین چیزی شبیه به گلکسی اس 5 به نظر می‌رسد! وضوح این دوربین تنها بخشی از برنامه جدید سامسونگ است، این کمپانی سعی کرده است که دوربین‌های جلو و پشت آخرین پرچم‌دار خود را با راه‌های مختلفی بهبود داده و این بار این محصولش را در ماراتن پرچم‌داران روز بازار پیروز کند!
این دوربین با لنز جدید خود و دیافراگم F / 1.9 برای دوربین پشتی، افزودن قابلیت تثبیت کننده به صورت اپتیکال و بهبود نسبت زاویه دید دوربین 5 مگا پیکسلی جلو همگی از جدیدترین ایده‌های سامسونگ در این حوزه است. بیاید تا به معرفی خود سامسونگ نگاهی بی اندازیم، این کمپانی امکانات دوربین گلکسی اس 6 را به صورت تیتر وار این چنین مطرح می‌کند:

راه‌اندازی سریع، فوکوس سریع، HDR همزمان و زنده، فیلم برداری در نور کم برای هر دو دوربین جلو و عقب، زوم بسیار زیاد و با کیفیت، قابلیت اسلو موشن و فست موشن و …
در اینجا سعی می‌کنیم تا به نه ویژگی جذاب این دوربین قدرتمند اشاره کنیم:

عریض ترین دیافراگم موجود در میان پرچم‌داران

هر دو دوربین جلو و عقب ششمین کهکشان سامسونگ، دارای لنز دوربینی با دیافراگم F / 1.9 هستند که بالاترین میزان موجود در میان پرچم‌داران روز بازار بوده و قطعا بالاترین در حال حاضر نیز خواهد بود‍!به جز این محصول، تنها VIVO است که دوربینی با دیافراگم F / 1.8 را به بازار عرضه کرده است! اما مشکل اینجاست که پیدا کردن این اسمارت فون بسیار سخت است. دیافراگم عریض‌تر به این معناست که نور بیشتری جهت ثبت عکس‌ها جذب شده و به همین دلیل در محیط های تاریک تصاویر بهتری ثبت خواهند شد.




عملکرد سریع و منحصر به فرد سیستم فوکوس خودکار
ششمین کهکشان سامسونگ به همراه برادر دوقلویش اج، از یک سیستم فوکوس خودکار پیشرفته بهره می‌برند که می‌تواند به درستی بر روی هر موضوع ثابت و متحرکی فوکوس کرده و به راحتی تصویر آن را ثبت کند. سامسونگ در گلکسی اس 5 نیز بر روی این موضوع بسیار کار کرده بود که در آن زمان توانست با ثبت رکورد 0.3 ثانیه برای فوکوس خودکار، به یکی از بهترین نتایج زمان خود برسد. کاربران همچنین می‌توانند به طور دستی بک گراند تصویر مورد نظر را تار کرده، سوژه دلخواه خود را روشن تر ساخته یا فوکوس بگراند تصویر خود را همانند دوربین‌های DSLR تغییر دهند.

پرچم‌داران جدید سامسونگ قادر هستند تا بر روی سوژه‌های در حال حرکت نیز متمرکز شده و با استفاده از قابلیت Fast Tracking Auto Focus عکس‌های بی نظیری از آن‌ها را ثبت کنند. ششمین کهکشان سامسونگ، اولین اسمارت فونی است که به کاربران اجازه استفاده از چنین قابلیتی را می‌دهد. بنابر این اگر در خانه کودک شما و یا دوستانتان در حال کاری بودند، می‌توانند بدون نگرانی از تار شدن تصویر، اقدام به عکس برداری از آن‌ها کنید.



تنظیم White Balance از طریق سنسور مادون قرمز
با سیستم جدید White Balance گلکسی اس 6 که توسط یک سنسور IR انجام می‌شود، اجازه می‌دهد تا تعادل رنگ‌های روشن در تصاویر و ویدئوی های ضبط شده به بهترین شکل انجام گیرد.



HDR زنده و همزمان
برخی مواقع عکس برداری در ساعاتی از روز و یا میزان روشنایی خاصی، سخت و مشکل بوده و به تصاویر ثبت شده نمی‌توان چندان اعتماد کرد. به همین دلیل کاربر در این مواقع سعی می‌کند تا با تغییر تنظیمات و ثبت عکس‌های مختلف، بهترین نتیجه ممکن را برای خود رقم بزند؛ که البته هیچ گاه تصویر خوبی نیز ثبت نمی‌شود. اما هم اکنون با قابلیت Real-Time HDR محصول جدید سامسونگ، شما می‌توانید نتیجه کار را به صورت زنده بر روی صفحه نمایش گوشی خود مشاهده کنید. این ویژگی جذاب بر روی هر دو دوربین این اسمارت فون قرار گرفته است.



لرزش گیر اپتیکال
این فناوری پس از آنکه توسط کمپانی ال‌جی، بر روی G3 استفاده شد نتیجه عالی دربر داشت و موجب شد تا سامسونگ نیز، به فکر استفاده از این قابلیت بر روی ششمین کهکشان خود بی افتد!



عریض‌ترین زاویه موجود جهت دوربین جلو!
با استفاده از فناوری جدید سامسونگ، دوربین سلفی گلکسی اس 6 می‌تواند عکس‌هایی با زاویه 120 درجه برای کاربر ثبت کند! هم اکنون بیشترین زاویه ای که توسط دوربین دوم اسمارت فون های ثبت شده است تنها 88 درجه است. البته سامسونگ قابلیت Wide Selfie را پیش از این در محصولاتی نظیر Note 4 نیز استفاده کرده است. به همین دلیل این انتظار از سامسونگ می‌رفت که در آخرین پرچم‌دارش از این قابلیت جالب بهره گیری کند.



دوربین سلفی قدرتمند
هم اکنون اکثر اسمارت فون های چینی بازار، از دوربین‌های سلفی 5 یا 8 مگا پیکسلی بهره می‌برند! به همین دلیل سامسونگ نمی‌توانست دست روی دست بگذارد، به همین دلیل اس 6 را به دوربینی 5 مگا پیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی شما مجهز کرده است.



قابلیت شروع سریع
دوربین‌های به کار رفته بر روی اس 6 و اس 6 اج، همیشه در حالت استند بای هستند! این قضیه کمک می‌کند تا کاربر دوربین را در کمتر از 0.7 ثانیه راه اندازی کند، حتی اگر برنامه‌های دیگری نیز فعال باشند. فرقی نمی‌کند که اسمارت فون شما قفل باشد یا در حال وب گردی یا حتی بازی باشید، کافی است دو بار بر روی دکمه فیزیکی پایین نمایشگر ضربه بزنید! دوربین شما در کسری از ثانیه فعال شده و منتظر ثبت عکس توسط شما می‌شود!



حالت Pro Camera
در دوربین به کار رفته، کاربران از حالت‌های مختلفی جهت عکس برداری، برخوردارند. تمام تنظیمات اصلی همانند تایمر، افکت‌ها و … پیش از ثبت نهایی قابل رویت هستند. شما با تغییر حالت دوربین از عادی به حرفه‌ای، می‌توانید به تنظیمات بیشتری دست پیدا کرده و عکس‌هایی حرفه ای را ثبت نمایید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها