کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدول قیمت واحدهای مسکونی 50 متری در تهران


کد خبر : ۱۰۴۱۴سه شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷:۲۱۴۰۹۸ بازدید

در فصل پاییز امسال و حدود 75 روزی که از زمستان 93 نیز می‌گذرد رکود حرف اول و آخر را در بازار مسکن زده به‌طوریکه تعداد مبایعه‌نامه ثبت شده در ...

روز گذشته مرکز آمار ایران از کاهش 62 درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی در تهران و 52.4 درصدی در کل کشور طی تابستان امسال خبر داد. بر این اساس  در تابستان امسال صدور پروانه‌های ساختمانی در تهران نسبت به تابستان سال گذشته 62.1 درصد کاهش یافت، این رقم در مقایسه با بهار امسال 33.6 درصد کاهش یافت، همچنین در تابستان امسال 29 هزار و 949 پروانه ساختمانی توسط شهرداری‌های کشور صادر شد که نسبت به فصل گذشته حدود 12.5 درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود 52.4 درصد کاهش داشته است.

در فصل پاییز امسال و حدود 75 روزی که از زمستان 93 نیز می‌گذرد رکود حرف اول و آخر را در بازار مسکن زده به‌طوریکه تعداد مبایعه‌نامه ثبت شده در سامانه موسوم به کد رهگیری نسبت به سال 91 (ماهانه 14 هزار فقره) با کاهش حدود 57 درصدی به 6000 فقره رسیده است. در این شرایط بازار خرید و فروش مسکن نیز راکد است و حتی تخفیف‌ مالکان نیز نتوانسته مصرف‌کنندگان را برای ورود به بازار ترغیب کند.

در حال حاضر قیمت هر مترمربع آپارتمان 50 متری نوساز واقع در خیابان فاطمی با امکاناتی نظیر انباری، پارکینگ و آسانسور 5 میلیون و 700 هزار تومان تعیین شده، یک واحد آپارتمان  نوساز 50 متری در میدان ونک فول امکانات نیز 600 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین یک واحد 50 متری نوسازی واقع در خیابان 17 شهریور بدون پارکینگ با انباری و آسانسور با قیمت 165 میلیون تومان در فایل فروش قرار گرفته است. آپارتمان نوسازی با همین متراژ در شهرک ژاندارمری با امکاناتی قبیل پارکینگ، انباری و آسانسور 320 میلیون تومان تعیین شده است.

واحد 50متری در جوادیه 125 میلیون تومان و واحد 50 متری نوساز در پونک فول امکانات 370 میلیون تومان است. همچنین قیمت آپارتمان با مساحت 50 مترمربع واقع در گیشا 365 میلیون تومان تعیین شده است.

قیمت برخی واحدهای نوساز در مناطق 22 گانه تهران

tcsvlpr45bom7gf0oo32.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها