کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
آژانش مسافرتی الی گشت
زیرپوش ضد عرق
کانال تلگرام ایران جیب

بخش جنوبی خط 3 مترو افتتاح شد

کدخبر:۱۰۳۸۹دوشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸:۲۷۶۲۱۰ بازدید

با حضور شهردار تهران بخش جنوبی خط 3 مترو با هدف اتصال جنوب غربی شهر تهران به شمال شرقی به بهره‌برداری رسید.
بخش جنوبی خط 3 مترو افتتاح شد

صبح امروز با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران، سیدجعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، هابیل درویش مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه‌، نایبی مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و جمعی از اعضای شورای شهر تهران بخش جنوبی خط 3 مترو تهران با هدف اتصال جنوب غربی شهر به شمال شرقی و کاهش ترافیک شهری در این کریدور به بهره‌برداری رسید.

این خط با عبور از نقاط ترافیکی بسیار مهم شهر تهران (میدان راه‌آهن، میدان ولیعصر، تقاطع بهشتی و شریعتی...) و تقاطع با خطوط دیگر مترو (تقاطع با خطوط 1، 4،6 و 7) نقش عمده‌ای در جابه جایی مسافر شهری به عهده خواهد داشت.

مشخصات کلی ایستگاه شهرک شریعتی عبارت است از: موقعیت جغرافیایی ایستگاه (بزرگراه شهید چراغی، جوانه)، محدوده خیابان مهران- بین ایستگاه‌های قلعه‌مرغی و عبدل آباد.

کار آغاز اجرای ایستگاه اشاره شده از تابستان 90 آغاز و در نهایت آماده‌سازی در حد عبور در زمستان 92 انجام و در نهایت مسافرگیری ایستگاه از زمستان 93 آغاز خواهد شد.

حجم کار در ایستگاه شهرک شریعتی عبارت است از 82 هزار متر مکعب خاکبرداری، 3 هزار تن میلگرد، 23 هزار متر کعب بتن، 24 هزار متر مکعب قالب و 11 هزار متر مکعب زیربنای ایستگاه است.

بر اساس این گزارش مشخصات بخش جنوبی خط 3 متروی تهران عبارتند از:

موقعیت جغرافیایی: از‌ آزادگان تا چهار راه ولیعصر

طول کلی مسیر: 12 کیلومتر

تعداد ایستگاه‌ها: 10 واحد

روش اجرای تونل: 2.1 کیلومتر ترانشه باز - 2.8 کیلومتر اتریشی - 6.8 کیلومتر مکانیزه

روش اجرای ایستگاه‌ها: 6 ایستگاه ترانشه باز - 4 ایستگاه‌ زیرزمینی (شمع و ریب)

طول تونل: 11 کیلومتر

همراه مکانیک



دیدگاه ها

13460: 1393/12/1111:31:38،
78
29
مبارکه
دكتر: 1393/12/1112:30:40،
55
165
قاليباف مرد عمل و سازندگيه...
بهرام: 1393/12/1112:38:37،
100
42
من می دونم تواین پروژهها چقدر ....شده این پروژه واسه مردم تهران 10ها برابر تموم شده اونم با بی کیفیفت ترین اجرا من از نزدیک شاهد این ماجراها بودم اما دکتر فقط بفکر تبلیغه نمونه اش تونل توحید
منصور: 1393/12/1113:02:26،
45
23
واقعیت اینه که مترو بهترین وسیله حمل ونقل عمومیه و هرکس در پیشرفت پروژه های مترو نقش داره دستش درد نکنه .بدون مترو معلوم نیست ترافیک در شهر چی میشد.
یک مساله مهم در مورد آقای قالیباف حیف ومیل و باند بازی و فامیل بازی در هزینه های شهر ه که متاسفانه شورا شهر هم زورش به این بی قانونی ها نمیرسه
گاز انبر: 1393/12/1114:24:04،
49
30
دمش گرم یه روز تو تهران سیل اومده بود این گاز انبر عکاسهاشو برداشت بره شهر رو مدیریت کنه.رفت به بلدوزری هی امر و نهی کرد بیچاره رو دستپاچه کرد بلدوزر از بالا پرت شد تو دره و عکاسها مونده بودن از چی عکس بگیرن.از ابرو ریزی یا از اقتدار و مدیریت گاز انبر

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخه :-)
ایرانی با عشق: 1393/12/1115:05:17،
37
23
اینهمه آدم اومدند یه نخ رو بکشن،خب یه بارم بدید اون کارگر بدبخت اینکارو بکنه!
حمید از شهرک گلستان: 1393/12/1115:29:17،
22
32
از دکتر قالیباف تقاضا داریم که یک خط مترو هم در شهرک گلستان افتتاح کنید.
ما در اینجا نه اتوبوس درست حسابی داریم و نه مترو و تا مترو چیتگر راه طولانیه.
ممنون.
محسن: 1393/12/1115:38:59،
19
19
واي نصف بودجشو .............. بقيشم دارن جارو جنجال ميكنن.مردم بيچاره .الان با اون بودجه بايد مترو تمومم شده باشه .دونستن عذابه
مهران: 1393/12/1111:36:08،
87
36
سرعت توسعه مترو و زیر ساختهای شهر تهران اصلا با رشد جمعیتش همخونی نداره.
خداوکیلی این همه پولی که بابت عوارض نوسازی و ... از ما میگیرن رو خرج زیر ساخت بکنن انقدر تو ترافیک گیر نمیکنیم
مهرداد از ولنجک: 1393/12/1112:10:29،
59
62
پول نفت خوزستانه

کامران از زعفرانیه: 1393/12/1112:33:18،
50
38
پول 4 میلیون برده خوزستانیه که توی برهوت بیگاری می کنند
رضا: 1393/12/1112:45:42،
33
19
اگر به تصویب بودجه شهرداری برای سال ۹۴ یه نگاهی بیندازید متوجه می شوید پول های عوارض و نوسازی مردم کجا خرج می شه
بعد از درگیری زیاد بین اعضای شورای شهر فقط بودجه بسیج شهرداری تهران برای سال ۹۴ مبلغ ۱۰ میلیارد تومان تصویب شد.
می توانید از سایتهایی مانند عصر ایران و تابناک صحت خبر رو دنبال کنید.
خودشم: 1393/12/1113:00:33،
25
22
10 میلیارد که پولی نیست صحبت صد میلیارد و هزار میلیارد هست
علی از جردن: 1393/12/1115:35:19،
18
30
مترو توی ابرشهری مثل تهران جوابگو نیست.
حتی اگه 100 تا خط هم افتتاح بشه.
تهرانی: 1393/12/1207:27:11،
20
14
تو هیچ کشوری ندیدم مردم یک استان بگن ذخایر این استان فقط مال همونجا است. عرب نیستین شماها احتمالا؟
مهرداد از ولنجک: 1393/12/1210:50:16،
35
17
من عرب نیستم

مگه به قومیت ربط داره

من بختیاریم
الانم دانشجو شهید بهشتی ام

چیزی که دارم میبینم همینه

حقه خوزستان خورده شده
ان از کارونش
ان از شهر هاییش که هنوز گاز کشی نیستن

چرا باید همه استان ها در ارامش باشن فقط خوزستان جون قومیت ها زیادن و یکدست نیستن مورد تاراج قرار بگیره

منابع طبیعی عادلانه توزیع بشه
اول خوزستانو اباد گنید با پول خودش بععععد
مهرداد: 1393/12/1210:51:21،
19
13
اقای تهرانی میشه یپرسم شما کدوم کشورو دیدید ؟
جلیل: 1393/12/1112:05:45،
23
24
چرا خود مسئولین شهرداری افتتاح کردن.. جای سوال هست از مسئولین ارشد دولت کسی حضور نداشت تو این پروژه به قولی خیلی مهم!!!!!!!
-: 1393/12/1112:06:32،
66
21
به جای این همه توضیح، یه نقشه میزاشتین از وضعیت خط!
سعيد: 1393/12/1112:27:24،
33
24
مبارکه انشاالله زودتر ايستگاههاى مينى سيتى و صياد شيرازى هم به بهره بردارى برسه چون رفت و آمد از اين منطقه به مرکز شهر خيلى مشکله
samann: 1393/12/1113:05:43،
22
21
ببخشید صیاد و نوبنیاد هنوز افتتاح نشده؟؟؟
َکامران: 1393/12/1112:52:30،
22
18
آقای دکتر؛ با پول این کشور مترو ساخته شده با پول شهردار نبوده و اگر کاری هم انجام شده وظیفه شون رو انجام دادند چون به شهرداری مربوطه و آقای شهردار مرد عمل های دیگر هم بوده که همه در جریان هستند لطفا فقط مترو رو نگاه نکنید.
میثم: 1393/12/1114:05:47،
26
22
پس افسریه چی میشه؟واسه این افسریه خراب شده ی مترو بزنین دیگه.
مردم افسریه ادم نیستن؟
جليلي: 1393/12/1115:40:03،
21
22
قرار نيست اونجا مترو بزنن شهرك امير براي سپاه.تونجا ايستگاه ميزنن
اس: 1393/12/1114:15:43،
25
16
توسعه مترو با سرعت لاک پشتی!!! دیگه اینقدر تو بوق و کرنا کردن نداره.
مردیم تو این ترافیک
ایرج: 1393/12/1115:20:47،
27
17
فقط این کارها است که ماندگار می شود و انشااله که ادامه پیدا کند .امنیت -سلامت- آلودگی صفر- سرعت -قیمت مناسب وخیلی فایده های دیگر برای ملت به ارمغان می آورد.تشکر ازهمه کسانی که برای این آب وخاک زحمت می کشند .بازهم تشکر
حسام: 1393/12/1115:37:17،
25
23
کل توسعه مترو رو مدیون مهدی هاشمی هستن، ۲۰ هزارمیلیارد آقای قالیباف عوارضنوسازی و پسماند از مردم میگیرن ۵ هزار میلیارد پروژه میزنن بقیش هم که خدا میدونه کجا میره، خسته نباشی دلاور، یه سر به تونل توحید هم بزن که امزوز فرداست رو سر مردم خزاب بشه
شروين : 1393/12/1118:52:30،
22
23
ضروري است به مسئله نظافت شهر و جمع اوري زباله در سطح مناطق شمال شهر توجه بيشتري بشود،اكنون مناطق جنوب شهر بسيار تميز تَر از مناطق شمالي است ،از دوباره كاري و مخارج بيهوده بايد پرهيز شود براي انجام امور عمراني بايد از بيمان كاران درستكار استفاده شود ،پياده رو سازي ها بعد از چند ماه نياز به تعمير مجدد دارد و اين نشانه نداشتن وجدان كاري است ،شهر داران مناطق ونواحي بايد بر امور نظارت دقيق تري داشته باشند
میثم: 1393/12/1200:03:02،
16
18
من خودم ساکن اصفهانم .بیش از 10 ساله که افتتحاح یک خط متروی اصفهان طول کشیده...کلا بودجه کشور رو دارن خرج تهران میکنن. که چندتا خارجی اومدن بگن ایران عجب کشوریه. یه سر به استان های محروم هم بزنید. والا اونا هم آدم هستن و میخوان با کلاس زندگی کنن.
مترویی: 1393/12/1212:10:00،
15
17
محسن هاشمی کاشت و شما درو کنید.شهردار ریل محور فقط محسن هاشمی
اس: 1393/12/1213:27:29،
18
15
برادر من شما اصفهان را با جمعیت فوقش 2 میلیونی با تهران با جمعیت 15 میلیونی یکی می دونی!!!!!!! من تهرانو با شهرایی بزرگی مثل لندن مقایسه می کنم که چه مترویی داره اونوقت تو تهران سالی یکی دو ایستگاه راه می افتد.

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل