کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پخش زنده معرفی گوشی‌های HTC M9 و سامسونگ S6


کد خبر : ۱۰۳۶۱یکشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰:۵۰۹۱۱۳ بازدید

امروز و تنها یک روز پیش از آغاز رسمی کنگره جهانی موبایل شاهد معرفی دو گوشی جدید M9 از شرکت HTC و S6 از شرکت سامسونگ خواهیم ...

امروز و تنها یک روز پیش از آغاز رسمی کنگره جهانی موبایل شاهد معرفی دو گوشی جدید M9  از شرکت HTC و S6 از شرکت سامسونگ خواهیم بود. از هر دو محصول پیش از این اطلاعات، تصاویر و حتی ویدیوهایی منتشر شده که به همه نشان می‌دهد تقریبا قرار است با چه پرچمدارانی روبه رو باشند. 

برنامه معرفی گوشی اچ تی سی در ساعت ۴ به وقت محلی ( ۱۸:۳۰ به وقت تهران ) آغاز می‌شود و از طریق وب سایت این شرکت قابل مشاهده است.

برنامه معرفی گوشی S6 سامسونگ حدود ساعت ۲۱ به وقت تهران از طریق کانال یوتیوب سامسونگ به طور زنده پخش خواهد شد. 

ویدیوی بررسی کوتاه اچ تی سی وان M9 قبل از معرفی رسمی


احتمالا «اچ‌تی‌سی وان ام9» (HTC One M9) تنها محصولی باشد که به هنگام معرفی در MWC امسال باعث غافلگیری کسی نخواهد شد. چرا؟ چون تا امروز اهالی اینترنت شاهد انواع و اقسام تصاویر، ویدیوها و اطلاعات لو رفته از جدیدترین پرچمدار اچ‌تی‌سی خواهند بود. امروز نیز یک ویدیوی بررسی کوتاه از ام9 در اینترنت منتشر شده است.

این ویدیو تمام چیزهایی را که تا امروز در مورد این گوشی میدانیم، تأیید می‌کند؛ ام9 شباهت بسیاری به نسل پیشین یعنی ام8 دارد، هر چند دوربین دوگانه ‌ام8 در نسل جدید از بین رفته و دوربین جلو نیز به تکنولوژی التراپیکسل مجهز شده تا توانایی ثبت تصاویر سلفی بهتری را در شرایط نوری کم داشته باشد.

 تغییرات کوچکی نیز مشاهده می‌شود؛ به عنوان مثال دکمه پاور حالا به حاشیه گوشی منتقل شده و همچنین فریم دور گوشی به یک لایه اضافی مجهز است. طبیعتا انتظار تغییر سخت افزارهای درونی هم برای این گوشی وجود دارد.

ممکن است شباهت نسل جدید سری وان با نسل قبل برای تعدادی از طرفداران برند اچ‌تی‌سی ناامیدکننده باشد، اما باید به خاطر داشت که طراحی نسل پیشین هنوز جزء بهترین‌های بازار است و به نظر اچ‌تی‌سی در تلاش بوده که با حفظ ظاهر قبل، تنها به بهبود آن اقدام کند.




اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها