کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در پایان معاملات امروز بورس تهران


کد خبر : ۱۰۲۷۱سه شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳:۵۱۲۲۴۰ بازدید

بر اساس اطلاعات مندرج در سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز در ادامه روند نزولی 152 واحد افت ...

بر اساس اطلاعات مندرج در سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز در ادامه روند نزولی 152 واحد افت کرده و با درجا زدن در کانال 64 هزار واحدی به رقم 64 هزار و 525 واحد رسید.

ارزش روز بازار امروز به 289 هزار میلیارد تومان رسید. امروز معامله‌گران بورس اوراق بهادار تعداد 440 میلیون و 165 هزار برگه بهادار در قالب 35 هزار و 656 فقره معامله و به ارزش 93 میلیارد تومان دادوستد کردند.

شاخص قیمت به عنوان یک شاخص جدید که از امروز معرفی شده و از دو مؤلفه وزنی و ارزشی تشکیل شده امروز با 95 واحد کاهش به 28 هزار و 103 واحد رسید. شاخص کل یعنی سهام هم وزن با 14 واحد کاهش به 9893 واحد رسید، شاخص قیمت (هم‌وزن) با 13 واحد کاهش به 9181 واحد رسید، شاخص آ‌زاد شناور با 150 واحد کاهش به 73 هزار و 627 واحد رسید، شاخص بازار اول در بورس با 107 واحد کاهش به 47 هزار و 890 واحد و شاخص بازار دوم بورس با 333 واحد کاهش به 124 هزار و 562 واحد رسید. امروز نمادهای فولاد، فارس، پارسان، تاپیکو، رمپنا بر کاهش شاخص بورس اثر داشته و نمادهای وبملت، پکرمان در ارتقای شاخص اثر داشته‌اند.

نمادهای پربیننده بورسی امروز مربوط به شرکت‌های ایران خودرو، بانک صادرات ایران، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، کمباین‌سازی ایران، صنایع آذراب، زامیاد و بانک ملت بوده است.

در بازار نقدی فرابورس ایران شاخص کل امروز با 2 واحد کاهش به 716 واحد و ارزش بازار اول و دوم فرابورس به 58 هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران در فرابورس 107 میلیون و 447 هزار برگه بهادار در قالب 9948 نوبت معامله و به ارزش 79 هزار میلیارد تومان دادوستد کردند. نمادهای پربیننده فرابورسی امروز مربوط به شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، بانک دی، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه، سرمایه‌گذاری مسکن تهران، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، بانک حکمت ایرانیان و شرکت بهمن لیزینگ بوده است. امروز نمادهای فرابورسی جم، سمگا، شرانل، رمپنا در کاهش شاخص فرابورس اثر داشته و نمادهای حسینا، حخزر و پکویر در ارتقای شاخص فرابورس اثر داشته‌اند. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها